Geen monitor output meer op Ti500

Pagina: 1
Acties:

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 09:04
Omdat mijn Ti500 mijn tv niet meer herkende in (windows xp pro) moest ik de drivers en de monitor ff de-installeren. Dit is wel vaker gebeurt en op een of andere manier lost dit mijn tv-out probleem op :?

Alleen nu deed ik iets verkeerd volgens mij. Na de installatie van de drivers wordt wordt gemeld de computer opnieuw op te starten, dus ik druk op "Ja". Net als ik dat gedaan heb verschijnt nog net het venster "monitor detecteren" maar dat was natuurlijk al te laat. Ik zie nog net de melding dat de installatie van de monitor niet compleet is en dat mijn systeem niet meer goed functioneerd voordat mijn pc reboot. Niks aan de hand tydens de boot, maar als windows daadwerkelijk opstart wordt het scherm zwart.

Dit is echt doffe ellende. Is hier een dokter in de zaal?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

ff andere video kaart installeren en dan weer opnieuw je g3 er in

Makerij Hofman

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

je kan als je winxp hebt ook de laatste goede instelling weer terug halen, voordat je in windows zit

F8 ofzoiets, net na de bios een paar keer opdrukken

Makerij Hofman

• westergas
Aha F8! Dat was de oplossing.
Bedankt 8-)

Verwijderd

je kunt met de nieuwe drivers ook de ctrl ingedrukt houden als je windows opstart.
aleen bij de 27 series

• westergas
Op maandag 25 februari 2002 20:43 schreef redbullwaning het volgende:
je kunt met de nieuwe drivers ook de ctrl ingedrukt houden als je windows opstart.
aleen bij de 27 series
Mmmmmm dat wist ik ook nog niet. Ach, had niet zoveel uitgemaakt aangezien ik de 23.11 gebruik. Thanx anyway.

Pagina: 1