Toon posts:

SpeedStar A70; iemand ervaring met tvout??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovenstaande videokaart gekregen van iemand maar nu kan ik de tv-out nietwerkende krijgen. Nergens verschijnt bij "settings" een tabblad met TVOUT o.i.d. Iemand die me kan helpen? Thx

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:37

Rashann

Zoek de hond...

Inderdaad, de A70 heeft nergens een tabblad met TV-out optie. Dit komt omdat de A70 continue beeld weergeeft op de S-Video uitgang. Echter, om op je TV ook daadwerkelijk beeld te krijgen, moet je op een resolutie van 800*600 of minder draaien.

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

onder win 9x verschijnt de tvout tab als je een tv aansluit.
Heb je incontrol tools 99 of 98 en de nieuwste drivers op ftp://ftp.diamondmm.com/pub/display/speedstar/speedstar_a70/ al geinstalleerd?

succes

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de Importeur moet je de kaart installeren met de kabel tussen de tv en de videokaart en dan moet een tabblad verschijnen. Wat is er nou waar??

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Ik heb dit probleem ook maar dan met windows xp waar dus de drivers ingebakken zijn... wie helpt mij?

Verwijderd

ten eerste vind ik het een hele vette kaart voor tv out gebruik. mijn vriendin heeft hem ook na windows xp geinstalleerd te hebben hoef je allen maar de kabel aan gesloten te hebben en je kan dan bij het opstarten van je pc al ontvangst hebben alleen als windows opstart valt hij weg omdat er een hogere resolutie gebruikt word dit zet je in windows gewoon op 800x600 en je heb beeld lekker divz kijken.

succes

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Hij werkt al... lekker scherp :9
Pagina: 1