Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom topic verkeerd?

Pagina: 1
Acties:

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Dit topic: [topic=422030/1/200]
is door Merely van WOS naar NT gemoved. Het vreemde is dat er nog veel meer threads over Sharing gewoon in WOS zijn blijven staan! Hoe kan dat? Ik vind het niet erg dat jullie sommige post moven, maar hanteer dan een strak beleid!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat is je probleem? Bang dat je in het ene forum geen antwoord krijgt?
Sjees, hij is toch niet verhuist naar de huiskamer, of op slot ofzo.... :{

• SiHiDa
Op maandag 25 februari 2002 20:03 schreef Nielsz het volgende:
Wat is je probleem? Bang dat je in het ene forum geen antwoord krijgt?
Sjees, hij is toch niet verhuist naar de huiskamer, of op slot ofzo.... :{
Nee, dat moest er ook nog eens bijkomen!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
wat isser verkeerd aan?

sommige vragen over shares horen in wos, sommige passen beter in NT :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb thuis 2 PC's aan elkaar gehangen mbv een switch. Voornamelijk om de internet vebinding te sharen.
Een netwerk dus..
Alleen het delen van mappen geeft wat problemen. Op PC A kan ik alle gedeelde mappen van PC B zien. Op PC B kan ik echter alleen met de administrator account de gedeelde mappen van PC A zien. Met een andere account, die ook lid is van de administrator groep, kan ik helemaal niks zien op PC A. Zelfs niet de gedeelde printer, maar wel de internetverbinding.
Klinkt als problemen..

Dus netwerk + bijbehorende problemen = Network Troubleshoot :Y)

Maar even op jouw opmerking in het draadje... Jouw topic in LA is keurig, zo hoort het. Maar waarom ga je in het draadje zelf in duscussie c.q. een opmerking plaatsen over een moderatie? Ik zou je toch willen vragen dat in het vervolg achterwege te laten. Dat kan maar één gevolg hebben: een offtopic discussie en een verpest draadje. ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SiHiDa
Op maandag 25 februari 2002 20:28 schreef Merely het volgende:

Dus netwerk + bijbehorende problemen = Network Troubleshoot :Y)
Waarom is deze thread dan niet verplaatst van WOS naar NT?:
[topic=418086]
Maar even op jouw opmerking in het draadje... Jouw topic in LA is keurig, zo hoort het. Maar waarom ga je in het draadje zelf in duscussie c.q. een opmerking plaatsen over een moderatie? Ik zou je toch willen vragen dat in het vervolg achterwege te laten. Dat kan maar één gevolg hebben: een offtopic discussie en een verpest draadje. ;)
Sorry, ik moest het alleen in LA posten. Hiervoor mijn oprechte excuses.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 26 februari 2002 14:51 schreef sihida het volgende:

Waarom is deze thread dan niet verplaatst van WOS naar NT?:
[topic=418086]
Omdat men die misschien nog niet gezien heeft?

edit:

Dat topic gaat puur over Windows en hoe die met rechten omgaat, die hoort dus in WOS.

Dat andere topic kwam ook nog eens TCP/IP enzo om de hoek kijken, dan gaat het naar NT.

Aannames zijn fataal.

• SiHiDa
Op dinsdag 26 februari 2002 14:56 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Omdat men die misschien nog niet gezien heeft?

Dat topic gaat puur over Windows en hoe die met rechten omgaat, die hoort dus in WOS.

Dat andere topic kwam ook nog eens TCP/IP enzo om de hoek kijken, dan gaat het naar NT.
Kwam daar TCP/IP om de hoek kijken? Ik vind dat het wel degelijk over rechten gaat.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Pfff .. chill zeg.
Wat isje punt :? Moet alles wat ooit gemoved is, meteen ook gemoved worden ?
Sommige topics passen beter in het ene forum dan de andere.

Een mod kan overwegen om een topic te verplaatsen als hij de kans op een (juist) antwoord hoger acht da in he form waar het opic op dat moment staat (of omdathettopic daar uberhaupt niet hoort).

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1