Toon posts:

hoe kapotte hd opsturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heyz,

Mijn maxtor schrijf is helaas kapot gegaan maar gelukkig heb ik nog garantie. Maar mijn vraag is eigelijk waarin moet ik het precies verpakken? Op de maxtor site staat in schuimpapier maar hoe kom ik in godsnaam daar aan waar precies een hd in past?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb een maxtor hd verstuurd in ... originele maxtor verpakking. maar ja dan moet je dat wel hebben liggen, maar ik had dat omdat we in de pc zaak wekelijks nieuwe maxtor schijven binnen krijgen.

zorg in ieder geval er voor dat je er een anti statisch zakje omheen doet, dan karton ofzo (doosje), dan piepschuim en dan een doos.

Verwijderd

pakje van maken.... gewoon zo'n anti statisch zakje (pcboer) en dan karton eromheen.... Dan veel kranten overal langs en in grotere doos!!!

en ik heb er ervaring mee!!!

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

Je kan ook voor advanced RMA kiezen, dan krijg je een vervangend HDD opgestuurd alvorens je je oude opstuurt, dan is je verpakkingsprobleem meteen opgelost. Overigens ben ik persoonlijk niet tevreden met deze RMA methode. Ik had onlangs een DOA, het kostte me meer dan een week vooraleer ik een RMA nummer kreeg, en bovendien moet je zelf opdraaien voor de transportkosten voor het terugsturen naar Ierland...

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op maandag 25 februari 2002 20:05 schreef Charlie23 het volgende:
Je kan ook voor advanced RMA kiezen, dan krijg je een vervangend HDD opgestuurd alvorens je je oude opstuurt, dan is je verpakkingsprobleem meteen opgelost. Overigens ben ik persoonlijk niet tevreden met deze RMA methode. Ik had onlangs een DOA, het kostte me meer dan een week vooraleer ik een RMA nummer kreeg, en bovendien moet je zelf opdraaien voor de transportkosten voor het terugsturen naar Ierland...
Ja ik heb het nu ook aangevraagd bij maxtor voor mijn kapotte quantum ,5 dagen terug ofzo en heb nog nix geen rma ontvangen :(

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 19:59 schreef Schuursleutel het volgende:
heyz,

Mijn maxtor schrijf is helaas kapot gegaan maar gelukkig heb ik nog garantie. Maar mijn vraag is eigelijk waarin moet ik het precies verpakken? Op de maxtor site staat in schuimpapier maar hoe kom ik in godsnaam daar aan waar precies een hd in past?
Heb je geen garantie van je winkel meer ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 20:44 schreef ZeRoC00L het volgende:

[..]

Heb je geen garantie van je winkel meer ?
Nope net paar weken verlopen :(

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Misschien kun je toch vragen om te bemiddelen, scheelt jou het opstuur werk.
Heb ik ook weleens bij Memo gedaan, met een WD die ik 'ergens' vandaan had, maar waar nog gewoon fabrieksgarantie opzat. Gelukkig zijn ze uiteindelijk vergeten om behandelingskosten te rekenen, dus heeft mij niets gekost :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Pagina: 1