Wie kan mij helpen met het geluid onder Windows XP.Ik heb een "Guillemot Maxi Studio (ISIS)" kaart erin zitten maar geen geluid (totaal niet)wel onder Windows98,zijn er drivers voor??heb de orginele drivers maar niet voor xp. Zijn ze ergers te downloaden en zo ja waar,of ligt het aan een instelling onder windows xp dit is voor mij nieuw.
er wordt erg veel geklaagd en gescholden over en op de isis.. en een van de reden is dat er geen drivers zijn voor windows hoger dan 98...
wordt toch windows 98 installeren denk ik
wordt toch windows 98 installeren denk ik
Verwijderd
Het is toch een van de pot gerukt idee dat je een soundcard van goed 2 jaar moet dumpen omdat de heren van Guillemot geen zin of gebrek aan ervaring maar zo kunnen reageren zodat je maar een recente kaart moet aanschaffen. Als je dat toch doet, nu nog bij Guillemot dan ben je toch een domme jonge want het vertrouwen is toch flink geschonden onder de gedupeerden met een Guillemot soundcard. Wij als computerclub hier in Maastricht zullen het dan ook aan ieder afraden een product aan te schaffen of aan te prijzen van Guillemot,bij ons worden geluidskaarten gebruikt van af het bestaan van de geluidskaart maar er zijn nog altijd update's en drivers van het internet af te halen hoe oud ze ook en stukken goedkoper zijn daar kunnen ze bij Guillemot nog eens een punt aanzuigen.Van ons hoeven ze niets meer te verwachten en hebben alsnog een brief naar Kieskeurig gestuurd een oude bekende en vriend van ons hier uit Maastricht.