Kan ik rechtstreeks een analoog apparaat in een lijn van het NT kastje steken zodat het werkt? Dus zeg maar een analoge telefoon op een enkele isdn lijn, of een analoge fax op een enkele isdn lijn?
Sorry hoor, maar ik kan je verhaal niet volgen zet er eerst maar eens wat leestekens in.
Na je edit. Nee kan niet.
Maar wat ik begrepen heb jij heb al een isdn kabel liggen en daar wil je analoog over hebben lopen. dat kan wel.
Rj45 Pluggies eraf rj11 plugies er op en in de quatrovox of een ander apparaat dat dat gedoe naar analoog omzet.
Maar wat ik begrepen heb jij heb al een isdn kabel liggen en daar wil je analoog over hebben lopen. dat kan wel.
Rj45 Pluggies eraf rj11 plugies er op en in de quatrovox of een ander apparaat dat dat gedoe naar analoog omzet.
Nee dat kan niet rechtstreeks. Wel via een Quattrovox of Moduvox o.i.d.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ja ok snap ik, vroeg me af of het toch nog zou kunnen. Klopt maar ik heb maar 1 centrale met 2 telefoonlijnen die ik allebei gebruik, nu moet ik er dus weer een centrale bijkopen of FF iets anders verzinnen. Thnx iig.
Ik heb een homevox met 6 analoge lijnen, misschien kan je 2 samen aansluiten, dan kan je ze natuurlijk niet tegelijk gebruiken en hebben ze hetzelfde nummer.
Mijn lijn ligt er echt al heel lang en heb er gewoon een zwart kaste in zitten waar een isdn kabel ingaat en er 2 analoge uitkomen. Maar ik steek een telefoon wel in m'n hp dan kan ie gewoon bellen als er niet gefaxed wordt.
Pagina: 1