Ik wil van een ouwe pc (P166) een SetTopBox maken; via mijn netwerkje verbinden met internet-via-de-kabel en via een TV-Out videokaart verbinden met mijn Philips breedbeeld. Doel: met een draadloze muis en toetsenbord op de bank kunnen internetten.
Weet iemand of dit haalbaar is, gezien de beeldkwaliteit van de TV? Tot nu toe beperkt mijn ervaring zich tot het aansluiten van een 4:3 tv op een Voodoo3 3000 via een composite kabel. De beeldkwaliteit die dit oplevert is te crappy voor een SetTopBox constructie.
Ik ben bereid een nieuwe killer-videokaart aan te schaffen
en dus zijn TIPS welkom!!!!
(zelf zat ik overigens te denken aan een kaart met een SAA7108 chip; wordt sinds kort ondersteund door TV-Tool en ondersteunt 768x576)
Weet iemand of dit haalbaar is, gezien de beeldkwaliteit van de TV? Tot nu toe beperkt mijn ervaring zich tot het aansluiten van een 4:3 tv op een Voodoo3 3000 via een composite kabel. De beeldkwaliteit die dit oplevert is te crappy voor een SetTopBox constructie.
Ik ben bereid een nieuwe killer-videokaart aan te schaffen
(zelf zat ik overigens te denken aan een kaart met een SAA7108 chip; wordt sinds kort ondersteund door TV-Tool en ondersteunt 768x576)