Toon posts:

Problemen met Mohaa

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb net de legale versie van Medal of Honor Allied Assault gekocht en nu heb ik hem erop gezet aleen gaat dit spel echt enorm traag! :( Ik kan niet een goed richten, en zo ben ik dan dood. Ik heb alle ingesteld op 1024x768 met 16 bit en alles medium. Ik heb iets van 12Fps, of nog minder. Ik heb op de lagere resolutie alles geprobeerd maar ik krijg precies hezelfde. :? Mijn systeem specs: Intel Pentium III 800Mhz slot1 100Mhz 256mb Infineon geheugen een Geforce II Pro 64Mb DDR tv-out kaartje. De demo draaide echter wel heel flex. Wie kan mij de tip geven om dit mooie spel goed te laten lopen? Heel erg bedankt! :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand het mij vertellen pllzz?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 20:41 schreef ExiRana het volgende:
Kan iemand het mij vertellen pllzz?
• Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
:o

Verwijderd

Drivers zijn?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 19:08
Ik weet de oplossing!!!

Bij mij hielp het een STUK om 'Dynamic Lightning' uit te zetten, ik dacht bij Advanced controls...

Misschien had je die in de demo ook al uit?

Verwijderd

ExiRana als ik een topic in [SP] op slot gooi hoef je niet meteen ergens anders een nieuw topic te openen ;)

Dit topic:
[topic=381551/1/150]
is daarvoor bedoeld ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 20:55 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Drivers zijn?
Detenator: 23.11
DirecX: 8.1

Verwijderd

draai ook ff een test op je systeem met (e.g.) Norton of Sysoft Sandra om te kijken of er nog ergens happeringen zitten!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Luister naar ItSnows ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.