Toon posts:

Boardproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw Mainboard, had eerst een Abit, nu een Asus.
Het probleem van vastlopen is hiermee echter nog niet opgelost.

Als ik internet is er niks aan de hand, installeer ik b.v. 3dmark2001 loopt het systeem bij het converteren van textures vast.

Niks werkt meer, it just freezes.

Ik heb een AMD 1800 xp processor, weet iemnd wat ik hieraan kan doen?

ik wordt er nu namelijk een betje |:( van

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12
misschien een temperatuur probleem? zet je kast eens open, en zet er eens een tafelventilator voor. Kijken of alles beter loopt. Heb al vaak zulke problemen gezien, cooling was vaak een oplossing.

Verwijderd

Zou je voor de duidelijkheid al je specs kunnen geven.

edit:
Typen gaat moeilijk op dinsdag morgen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Volledige specs:

AMD xp 1800 processor, Asus a7v266e mainboard, 512 mb rdram,Geforce3 videokaart, geluidskaart (voorlopig on board)

Nu loopt ie overigens nog sneller vast, vaak al na een paar minuten, heb binnen een kwartier al 3 reboots moeten doen |:(

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Had met m'n oude msi-6167 (slot A 550) hetzelfde; ook vastlopers bij het converteren van de textures. Ik verving destijds m'n Guillemot 3d-Prophet door een Asus v-6600 (Allebei Geforce 256 SDR) van m'n broertje en het leed was geleden. Raadselachtig, want die 3d-Prophet had op het moederbord van m'n broertje (MSI K7t-turbo R)geen enkel probleem; rotsstabiel.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Probeer eens wat te spelen met de AGP-settings.. Als ik dit zo lees lijkt het systeem voor de rest wel goed, behalve bij 3D gebeuren..

Verwijderd

Ik heb dezelfde problemen gehad met de onboard sound-chip aan, probeer deze eens uit te zetten.

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12
ik hou het erbij: zoek het eerst eens in de temperatuur....

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=7]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Precies dezelfde problemen alleen met een Asus V7100 32 Mb. Bij NFS Porsche 2000, video-editing --->vastloper.
Als je de oplossing weet... wil ik het graag van je horen.
Pagina: 1