Taal fouten inbegrepen ;)
Verwijderd
ik denk niet dat diezelfde te koop is hoor ...
een iets andere kan je wel makelijker aankomen
van thermaltake die chroom dingen enzo
Maar die zijn toch alleen voor de core(gpu)Op maandag 25 februari 2002 19:29 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik denk niet dat diezelfde te koop is hoor ...
Verwijderd
das dan wel een hele groote GPUOp maandag 25 februari 2002 19:36 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Maar die zijn toch alleen voor de core(gpu).
Maar als ik de chroom orb bekijk dan zie ik bevestiging klips voor een socket en dat is niet wat ik zoek (anders zou ik wel een crystal orb nemenOp maandag 25 februari 2002 19:40 schreef Jeuksel het volgende:
[..]
das dan wel een hele groote GPU
*schop*
Het hoeft uiterraard niet perce van het merk gigabyte te zien maar het moet wel op de ATI 8500 passen
Het hoeft uiterraard niet perce van het merk gigabyte te zien maar het moet wel op de ATI 8500 passen
ai caramba
des pas een vette heatsink.
maar ik maak liever zelf een mee scheiden maar nog steeds effectieve heatsink. In andere woorden=> ZAGEN!!!!
des pas een vette heatsink.
maar ik maak liever zelf een mee scheiden maar nog steeds effectieve heatsink. In andere woorden=> ZAGEN!!!!
Wèh zedde gij??
Verwijderd
core van radeon 8500 wordt amper warm. het nut van een betere heatsink is minimaal. maargoed. je kan natuurlijk altijd je oude radeon heatsink ff schuren, dan haal je die zwarte coating er zo af. wordt ie ook maui zilver van
hehehe
Nee ook voor het geheugen om te koelenOp maandag 25 februari 2002 19:36 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Maar die zijn toch alleen voor de core(gpu).
*schop*
Maar hoe wou jij zo'n ding op over allen geheugen chipjes krijgenOp dinsdag 26 februari 2002 10:29 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Nee ook voor het geheugen om te koelen
Verkoop eigen kaart en koop die is dan wel beter denk ikOp woensdag 27 februari 2002 15:19 schreef ISN het volgende:
koop die kaart en sloop hem eraf
Pagina: 1