• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:01

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ej,

Ik was vanmiddag even bezig met mijn palm totdat ik opeens een fatale foutmelding kreeg. Dus klikte ik op reset 9optie tijdens foutmelding, zelfde als soft reset), na de reset komt dit beeld tevoorschijn. Uitzetten wil alleen maar als ik de batt. er ff kortstondig uit haal.

Wat kan dit wezen?

Afbeeldingslocatie: http://www.meendering.demon.nl/zooi/palmalert.jpg

Ik heb eigenlijk geen zin om een harde reset uit te voeren, want ik heb alle contacten niet op de pc staan.... Laatst nieuwe installatie.

dus: Help. ;(

[edit]

Whatever.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 15:22

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ziet er NIET best uit.

En ondanks het feit dat iedereen blijft schreeuwen dat de Palm nooit crashed...

Ik heb het ook wel is op me m100, maar dan is het vaak door nieuwe programma's, en dan start me palmpie nog wel op na een reset. (waarna ik het programma er meteen af gooi).

Maar als die dit al doet bij het booten .. dan is er gewoon GEEN andere optie.. omdat je het niet kan omzeilen..
EN in je DataMgr.c lijkt me ook niet geweldig, is dat niet gewoon je datebook oid. ?

;( sorry can't help you

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 10:52

SambalBij

We're all MAD here

Het zou kunnen zijn dat dit wordt veroorzaakt door een applicatie (iets als hackmaster geinstalleerd met hacks die het niet doen??) die met het OS meestart, je kunt eens proberen hem te resetten terwijl je de omhoog-scroll-knop ingedrukt houd. Hij wordt dan ge-soft-reset, zonder dat ie applicaties meestart. Als dat werkt kun je crashende applicatie verwijderen/uitschakelen (desnoods één voor één de zelf geinstalleerde zaken verwijderen netzolang tot ie weer normaal reset.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:01

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 21:17 schreef Operations het volgende:
Het zou kunnen zijn dat dit wordt veroorzaakt door een applicatie (iets als hackmaster geinstalleerd met hacks die het niet doen??) die met het OS meestart, je kunt eens proberen hem te resetten terwijl je de omhoog-scroll-knop ingedrukt houd. Hij wordt dan ge-soft-reset, zonder dat ie applicaties meestart. Als dat werkt kun je crashende applicatie verwijderen/uitschakelen (desnoods één voor één de zelf geinstalleerde zaken verwijderen netzolang tot ie weer normaal reset.
Thanx man!
Die pijl omhoog reset werkte jah.... nu werkt ie weer lekker. :P
Browse-It was corrupt en is nu dus verwijderd.

Whatever.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 10:52

SambalBij

We're all MAD here

"En weer verlaat een tevreden klant het pand" ;) :P

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op maandag 25 februari 2002 21:02 schreef CT het volgende:
En ondanks het feit dat iedereen blijft schreeuwen dat de Palm nooit crashed...
Palm crasht alleen als software bout geschreven is ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1