Toon posts:

Wat Is Er Met Libertel...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is er nou aan de hand met Libertel wie ken mij dat nou vertellen...
want me verbinding vlt om de 5 minuten weg...
ik hoop dat jullie meer weten

Verwijderd

Euh, misschien kan je beter Libertel bellen (met een andere foon) want ik denk niet dat Libertel hier meeleest...

of ben ik nou heel bijdehand?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

DJ

LibTel Roels :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Juist!

Je foon is gewoon stuk.

Verwijderd

mijnes doet het gewoon hoor :)

Verwijderd

no problem here ? :)... nieuw foontje denk ik

Verwijderd

Dat had ik ook van de week! in 1x heel m'n ontvangst weg (was trouwens in heel zeeland!) er stond geeneen libertel meer op m'n display...dus er was wel iets heel mafs aan de hand...

Verwijderd

ik heb geen problemen gehad in zeeland en bel al zo lang met libertel en nog niet 1 keer een probleem gehad met libertel

Verwijderd

hmm, libertel heeft geen uitval van masten meer gehad.. voor zover ik weet (werk bij libertel)

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 15:51
Als je smsjes stuurd naar iemand die libertel heeft komen ze de laatste tijd ook veel later aan, soms wel een dag later, dus er is zeker wel iets mis met Libertel, waarschijnlijk zijn ze gewoon aan het netwerk aan het sleutelen.

Razorh

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Twee weken terug lag de infolijn (555) nog plat...

FF iets anders: waarom heeft libtel in de metro geen bereik (en KPN wel??)... Heeft KPN een exclusief contract met de RET (ik weet het alleen van Rotterdam namelijk).

Ik ben fan van dingen

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-07 21:06
Afgelopen dinsdag, eind van de ochtend, had ik geen Libertel netwerk verbinding gedurende een half uur, toen ik onderweg was van Lelystad richting het zuiden. Rond Utrecht deed ie het plots weer. Heb verder nooit problemen met het bereik, nu ja, behalve hier thuis, maar in dit gat staat geen mast, vrijwel niemand heeft hier bereik, alleen KPN-ers met een pre-paid :(

Verwijderd

Ik heb er de laatste tijd ook last van. Dan bel ik en dan hoort de ander mij niet. Of ik hoor hem/haar en hij/zij mij niet.

Geen ontvangst, etc.

• DPLuS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

DPLuS

Ik kan niet meer bellen of gebeld worden!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-07 21:06
DPlus: zeker een Ben of DutchTone ? :)

Verwijderd

Ik heb altijd het probleem dat ik met kpn niet kan sms'en als ik in de trein zit<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Netwerk heeft geen vrije lijn beschikbaar'[/quote]

Verwijderd

Trouwwes me zusje al een aantal keer deze week had waar ze normaal vol bereik had nu ineens niets meer. D'r liggen een aantal masten uit lijkt wel. :(

Verwijderd

Ik heb nooit problemen met libertel.
Alleen een paar weken terug met 555. Toen kon ik die ook niet bellen, maar verder: Libertel RuleZ

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat libertel gewoon de best is maar dus mijn foon is gewoon naar de klote....
weet er iemand een mooie andere foon voor me..?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Verkeerde forum --> Internet & Telefonie

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik kon gisteren en vandaag ook nog geen sms' jes meer versturen, ook met Libertel, aan hetbeltegoed ligt het niet, blijkbaar is libertel wel iets aan het sleutelen ofzo

Verwijderd

Bart, je mag mijn Pocketline Swing wel overkopen voor weinig... Hij is uit het jaar nul.

Mijn oma zegt altijd.. Vroeger, toen alles nog goed was. ofzo ietz

Verwijderd

Hey

Hebben jullie ook zo'n last van (hinderlijk) veel ruis met libertel? Het beste netwerk van nl zoals ze zelf zeggen?)

Byz

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 11:12 schreef fkooman het volgende:
Dat had ik ook van de week! in 1x heel m'n ontvangst weg (was trouwens in heel zeeland!) er stond geeneen libertel meer op m'n display...dus er was wel iets heel mafs aan de hand...[/quote]Dit had ik afgelopen week ook een aantal keer midden in het centrum van Alkmaar... Heel vaag...

Verwijderd

Heb het ook al een tijdje verbinding valt gewoon om het uur weg met sony cmd z5

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
datkomt niet door libtel maar door je telefoon!!!

libtel rulez the world
maarja das bekend

Audi A8 W12 6.0

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Straks belt iedereen met Dutchtone :P :D

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb ook libertel en ik er nog nooit problemen mee gehad. Bij ons doet libertel het juist goed en kpn verrot.
Pagina: 1