I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
hmz ik heb ook zon kut modem.. daarom kon ik ook geen win2k of ME gebruiken ...
MAAR
onder xp werken ze bij mij wel
probeer dat eens NB: XP Rulez!
MAAR
onder xp werken ze bij mij wel
probeer dat eens NB: XP Rulez!
daar heb ik nou ff niks aan...
heb de drivers voor 2k/me nodig...
heb de drivers voor 2k/me nodig...
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
ik heb weken me scheef gezocht, een aantal beta drivers geprobeerd, het is me nooit gelukt. Ten einde maar een (motorolo) modem gekocht. Ik maak je miscchien blij met een dode mus, maar toch succes
signature
Op mijn vorige modem stond ook FM56PCI , Dit was een SiteCom modem. Misschien kun je de sitecom drivers eens proberen
zal niet gaan is een modem van iemand anders..Op maandag 25 februari 2002 19:18 schreef rik het volgende:
Ik wil 'm anders wel ruilen tegen een nieuw motorola modem!
Post maar in dit topic.
hoezo btw??
volgens mij heb ik hem probeer het morgen wel!
Ik krijg het modem niet aan de praat met Windows XP (nog geen drivers), maar onder de andere ossen doet ie het goed.. Vandaar.Op maandag 25 februari 2002 19:25 schreef Painxiom het volgende:
[..]
zal niet gaan is een modem van iemand anders..
hoezo btw??
Verwijderd
IK heb deze link al 3 keer gegeven in de laatste maand, dus 1 keer meer of minder maakt ook niet uit
http://members.cnx.net/reboot/modems/
zoek ff in het lijstje naar R6795-11 klik er op en zoek de juiste kleurtjes bij elkaar.
http://members.cnx.net/reboot/modems/
zoek ff in het lijstje naar R6795-11 klik er op en zoek de juiste kleurtjes bij elkaar.
Verwijderd
lukt dat niet dan mail mij even, ik heb het thuis bij mijn ouders op de PC staan! daar ben ik do weer en dan neem ik hem wel even mee op schijf en mail ik hem naar je
Pagina: 1