Tja. Ik ben dus zaterdag aan het rondneuzen geweest, k heb die KEF Q1 opgeduikeld als naar mijn mening één van de beste boxen voor een bescheiden prijsje. Nu ga ik die KEF aan de voorkant gebruiken. links, rechts en center. Maar let op: KEF Q1 normaal 225 euro/stuk. Centerspeaker 450!! kan ik ipv die centerspeaker ook een gewone Q1 gebruiken en me daarmee 225 euro besparen?
Toen zei die verkoper dat het geluid van een film een subwoofer moet hebben. Ok gewone speakers gaan niet zo laag als een sub, maar ik neem aan dat het laag gewoon naar mijn speakers wordt doorgestuurd door de versterker. En dat de sub aansluiting op de 6ch input ook gewoon wordt doorgegeven aan de lage tonen driver in mn speakers, of ben ik nou gek??
Toen zei die verkoper dat het geluid van een film een subwoofer moet hebben. Ok gewone speakers gaan niet zo laag als een sub, maar ik neem aan dat het laag gewoon naar mijn speakers wordt doorgestuurd door de versterker. En dat de sub aansluiting op de 6ch input ook gewoon wordt doorgegeven aan de lage tonen driver in mn speakers, of ben ik nou gek??