4 Dagen geleden heb ik een nieuwe BIOS geflashed, en 3 case fans verwijderd uit mijn kast omdat hij in de woonkamer staat en nogal wat lawaai maakt.
Alles ging goed totdat ik UT ging spelen en hij na 5 minuten hing, dit heb ik sinds ik deze pc heb (Een jaar ongeveer, al niet meer gehad!!) en dus heb ik de oude BIOS die ik hiervoor had en de 3 casefans weer teruggezet.
Helaas nog steeds hetzelfde probleem, soms kan ik 3 uur lang UT spelen zonder crash en dan ineens crasht ie weer, soms crasht ie om de 10 minuten
, de fans staan allemaal dezelfde richting op te blazen als een week geleden en de BIOS is dezelfde versie en ik heb de instellingen ook hetzelfde staan.
Kortom je zou zeggen dat er nix veranderd is, iemand een oplossing?
Systeem:
AMD 1GHz @ 1GHz (Met super orb cooler+koelpasta)
Asus V8200 GF3 ti500 dlx @ standard settings
640 MB Kingston/133/cas3 @ standard settings
VIA4in1 4.37
Win XP
En ik heb 5x UT op me hd staan en alle 5 de versies hangen na verloop van tijd.
Alles ging goed totdat ik UT ging spelen en hij na 5 minuten hing, dit heb ik sinds ik deze pc heb (Een jaar ongeveer, al niet meer gehad!!) en dus heb ik de oude BIOS die ik hiervoor had en de 3 casefans weer teruggezet.
Helaas nog steeds hetzelfde probleem, soms kan ik 3 uur lang UT spelen zonder crash en dan ineens crasht ie weer, soms crasht ie om de 10 minuten
Kortom je zou zeggen dat er nix veranderd is, iemand een oplossing?
Systeem:
AMD 1GHz @ 1GHz (Met super orb cooler+koelpasta)
Asus V8200 GF3 ti500 dlx @ standard settings
640 MB Kingston/133/cas3 @ standard settings
VIA4in1 4.37
Win XP
En ik heb 5x UT op me hd staan en alle 5 de versies hangen na verloop van tijd.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV