Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
There is no magic.
Uhm, crashed is eigenlijk een verkeerd woord, hij hangt gewoonOp maandag 25 februari 2002 18:36 schreef The Will het volgende:
Krijg je nog een error message of niet?
Op het moment dat het gebeurt, staat mijn beeld stil, en het geluid hangt ook, hij gaat zeg maar een halve seconde geluid steeds herhalen, alleen rebooten helpt dan nog.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit zou anders je crashes veroorzaken waarschijnlijk.
There is no magic.
Weet je zeker dat je voeding het wel trekt? Dit zuigt namelijk nogal veel stroom.AMD 1GHz @ 1GHz (Met super orb cooler+koelpasta)
Asus V8200 GF3 ti500 dlx @ standard settings
There is no magic.
Ik heb deze pc al een jaar, behalve dan die videokaart die ik sinds de HCC dagen heb, en sindsdien heb ik dit probleem nooit gehad.Op maandag 25 februari 2002 19:30 schreef The Will het volgende:
Hmmm... dan zou het kunnen dat je proc te warm wordt, maar ik denk dat het ergens anders aan ligt.
[..]
Weet je zeker dat je voeding het wel trekt? Dit zuigt namelijk nogal veel stroom.
Ik heb een AOpen HQ08 Bigtower kast met de originele voeding (300W) erin, dacht dat dit toch wel genoeg moest zijn?
Bij vrienden van mij die een AMD 1,2 hebben (zonder al te veel extra koelers erop) wordt de processor zo rond de 40 graden tijdens continue gebruik. Ik heb zelf een Intel @ 1Gig. en die wordt maar 29. Maar goed.
"The fastest code, is the code that is never called."
Ik vind hem ook niet echt koud, maar hij is altijd zo warm geweest en heeft het altijd goed gedaan, kan het zijn dat ie in een soort overgang zit ofzo? :xOp maandag 25 februari 2002 20:38 schreef Primal het volgende:
Ik persoonlijk vind 58 graden wel errug warm hoor!! Zeker voor een processor die, zoals ik uit je post lees, niet is overgeclocked. Er zitten natuurlijk ook nog andere dingen in je kast die warmte veroorzaken, maar die laat ik effe achterwege.
Bij vrienden van mij die een AMD 1,2 hebben (zonder al te veel extra koelers erop) wordt de processor zo rond de 40 graden tijdens continue gebruik. Ik heb zelf een Intel @ 1Gig. en die wordt maar 29. Maar goed.
dus...
Er werd aangegeven dat ie een performance boostje zou geven, dus vandaar.Op dinsdag 26 februari 2002 11:21 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Waarom heb je je BIOS eigenlijk geflashed?
Ik heb 2x256 en 1x128, ik zou het idd eens kunnen testen, maar ik heb laatst een HD uit me pc gehaald en opgestuurd voor garantie, toen moest ik het geheugen er ook uit halen, daarna er weer ingezet en toen geen klachten gehad, pas sinds de bios update heb ik er last vanOp dinsdag 26 februari 2002 15:58 schreef Nibbles het volgende:
Bij mij lag het aan brak (?) geheugen. Het geheugen werkt in een andere pc perfect, maar in de mijne geeft ie conflicten. Test eens met een andere geheugenmodule als je die hebt.
Ik denk dus niet dat het daar aan ligt, maar als ik tijd heb probeer ik dat even.
Helemaal niks eruit gehaald dus?
Merkwaardig zeg.