Guestbook

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:44
Hallo ik & m`n vriendin willen op onze site een gastenboek in het engels en het liefs zonder reclame en we moeten de kleuren enzo kunnen configgen.

Heeft iemand daarvoor nog een cgi script of weet iemand een site waar ik zoiets voor free aan kan vragen ??

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=396086] :)
Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.

• boswandeling
Op maandag 25 februari 2002 18:20 schreef Webgoodie het volgende:
[topic=396086] :)
[..]
miereneuker

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 18:22 schreef MikMouse_ het volgende:

[..]

miereneuker
Tja, regels zijn eenmaal regels.
En zeg nou zelf, zo moeilijk is het toch niet om even te google'en of naar www.hotscripts.com te gaan..? :)

• boswandeling
Op maandag 25 februari 2002 18:24 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Tja, regels zijn eenmaal regels.
En zeg nou zelf, zo moeilijk is het toch niet om even te google'en of naar www.hotscripts.com te gaan..? :)
kben allang op google geweest pino anders had ik hier niet gepost maar toch bedankt.

p.s. regels zijn regels.

Als jij deelneemt aan het verkeer of wat dan ook hou jij je dan aan alle regels ?? Geloof er niets van

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 18:31 schreef MikMouse_ het volgende:

[..]

kben allang op google geweest pino anders had ik hier niet gepost maar toch bedankt.

p.s. regels zijn regels.

Als jij deelneemt aan het verkeer of wat dan ook hou jij je dan aan alle regels ?? Geloof er niets van
laten we nou geen ruzie daarover maken... :)
Peace on earth O+

het gaat er iig om dat t niet de bedoeling is dat jij hier scrippies gaat ronselen....

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

MikMouse ga es ff dimmen heeft niets met mierenneuken te maken, eerder met slecht zoeken. www.hotscripts.com

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.