Toon posts:

[Windows.net Server] Problemen met clients

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb flink wat moeite met een Windows.Net server. De Explorer chrash elke keer dat je de client wil opstarten... (ook in compatebility mode). Ik draai daarom nu een Windows 3.11 client maar dat gaat niet echt snel want die gebruikt maar 1 van de 2 processors :(

Heeft iemand een idee om toch op maximale snelheid te kunnen werken ?

Hiernaast heb ik nog wat problemen met de snelheid op mijn andere machines. Een P4 1700 Mhz (Windows XP)draait tussen de 2.5 en 2.8 Mkeys en een Dual P3 500 (WinNT 4.0 srv) draait ook zoiets. Nu hoor ik echter mensen in die 6 MKeys halen met een enkele 1700 kan dat?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Misschien gewoon de legale 2000 server installeren :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 18:19 schreef rAcEr het volgende:
Misschien gewoon de legale 2000 server installeren :?
In welke manier vindt jij .NET server dan niet lijken op die van 2000 ? En waarom moet ik een legale 2000 server installeren, als ik .NET al legaal heb ?

Verwijderd

Kun je niet gewoon de 3.11 client 2 keer opstarten??

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vreemd, dat die P4 1700 lage rates haalt is normaal, die 6Mkeys is voor een XP 1700, AMD's Athlon reeks presteert nou eenmaal veel beter met de meeste DC-clients.

En ehm, be specific: Welke client bedoel je :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 18:27 schreef Dax het volgende:
Kun je niet gewoon de 3.11 client 2 keer opstarten??
Nee, dat doet hij helaas niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 18:30 schreef DSmarty het volgende:
Vreemd, dat die P4 1700 lage rates haalt is normaal, die 6Mkeys is voor een XP 1700, AMD's Athlon reeks presteert nou eenmaal veel beter met de meeste DC-clients.

En ehm, be specific: Welke client bedoel je :?
De normale W32 client. Maar als je zegt dat het normaal is voor een P4 dan geloof ik je zo. Is een van de andere clients die compatible is met de P4 misschien sneller?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op maandag 25 februari 2002 18:22 schreef Popi het volgende:

[..]

In welke manier vindt jij .NET server dan niet lijken op die van 2000 ? En waarom moet ik een legale 2000 server installeren, als ik .NET al legaal heb ?
De officiële versie is bij mijn weten nog niet uit, daarom ging ik er vanuit dat je een illegale versie van de een of andere FXP-site had gehaalt. Mits je natuurlijk een beta-tester van MS bent. In ieder geval de laatste versie is naar mijn weten Beta 3! :?

--> http://www.microsoft.com/windows.netserver/

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 20:04 schreef rAcEr het volgende:

[..]

De officiële versie is bij mijn weten nog niet uit, daarom ging ik er vanuit dat je een illegale versie van de een of andere FXP-site had gehaalt. Mits je natuurlijk een beta-tester van MS bent. In ieder geval de laatste versie is naar mijn weten Beta 3! :?

--> http://www.microsoft.com/windows.netserver/
Klopt, ik heb een MSDN subscription.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Idd, in de msdn subscription zit ook een beta. Maar je zegt dat met de laatste win32 client voor distributed.net je explorer.exe crashed?

Misschien ffkes melding van maken in het irc kanaaltje van distributed.net of mailtje sturen naar help@distributed.net

Zit er in de .net server ook niet een automatisch foutafvangscriptje zoals in XP? Zodat je de fout door kunt sturen naar MS? Meld je dan ffkes aan, dan kun je de progress van m.b.t. deze bug volgen.

En zoals Dsmarty zegt, die keyrate klopt wel (helaas |:( )

Heb zelf gestes op p4 1500 en kwam rond de 2,3 / 2,5 ofzo uit. Flink balen. Ergens in de processor word een functie ander aangeroepen geloof ik, zodat ie langer duurt ofzo, te weinig verstand van.
Pagina: 1