kt7-raid is binnen!

Pagina: 1
Acties:

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
yesss!!!!!!
(nu m'n zilveren orbje nog :( :( :( )

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gif

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Hehe, ik kon niet wachten op de PTT, dus ik heb er zaterdag al eentje gehaald in den haag...
Tis echt 'n erg stoer bord ;) Heel tevreden mee, maar ja, dis ook al 3e abit bord en ben er altijd tevreden over geweest :)

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
ik vind hem er ook al heel goed uitzien, alleen staat hij nu nog te wachten op die koeler, nog even en dan zet ik er een socket 370 koeler op want ik wil hem in actie zien!!!!!!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• saigon66
  • Laatst online: 06-02 03:36
Maar de Orb past niet op Abit Kt7 Raid . Ik heb ook de silver besteel maar ze stuurt een golden orb naar me toe ( shit ) . Ik heb het lang gewacht maar als ik deze wil opzetten op de KT7 , de cooler past niet op omdat staan de condensator op de weg . Weet niet meer hoe , misschien moet ik een stuks van de haetsink weg slijpen , denk ik ...!!!
Gr.

Verwijderd

saigon: waarom type je zo'n vage zinnen?

:)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Saigon's profiel:

Dat verklaart een hoop, ddat moet een ufo zijn van een rare planeet die we niet kennen die onze taal niet z goed hebben bestudeerd ofzo :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
nah. ik heb oc gemaild, krijg hopelijk snel antwoord...neem niet aan dat oc golden orbs stuurt als ze op hun pagina silver orb socket A aanbieden...

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net/smokin.gif

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Topicstarter
nee, dat doen ze zeker niet, heb net een mailtje van ze ontvangen, er wordt nog naar gekeken of het een probleem is, de Alpha PAL6035MFC past wel zeker.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

kheb de Alpha FC-PAL30T op me duron geprakt en 't werkt uitstekend :)

wel eerst ff de plastic doppies uit de heatsink trekken (spijker erin slaan, spijker er uit, schroef er in draaien en met tang schroef + doppie eruit trekken)
}:O

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Pagina: 1