Toon posts:

Abit: SD7-533

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dit board? Of heeft iemand er wat info over?

Ik heb nu een P4 1.8ghz met SDRAM!! En dat zou toch wel echt veel vertragen, heb ik gehoord. Weet er iemand ofdat dit mobo mijn pc zal versnellen?
En kan ik mijn huidige voeding op dit mobo aansluiten?

Het Abit SD7-533 ondersteunt DDR333 en kost maar $125!!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Wat voor P4 heb je? En dan bedoel ik welke socket? Want die mot natuurlijk wel op de Abit SD7-533 passen. En als je dat mobo neemt, krijg je zeker een prestatie winst. Als je wat meer geld hebt, kan je een Rambus moederbord overwegen. Die zal nog beter presteren dan een DDR moederbord, maar wel ten kosten van de prijs.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:04
Neej geen RDRAM combo nemen. Die Abit ondersteundt PC2700 waardoor je al een heel eind in de buurt van RDRAM performance komt. Las recentelijk een review waarin de SiS645 chipset met opgefokt PC2100 geheugen al erg dicht bij die RDRAM kwam, de reviewer melde dat de werkelijke performance van die chipset pas bovenkomt met PC2700 (DDR333).

De naam lijkt mij dat dit mobo, eigenlijk de chipset, de 533MHz fsb Northwood zal ondersteunen. Dat is niet zo las ik net, 533 is de snelheid tussen de northbridge en :?

Ik twijfel zelf nog tussen de Asus P4S333 en de Abit SD7-533. De Asus bevalt me beter omdat er een extra PCI slot op zit.