Toon posts:

videokaart probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn vorige post is om een of andere reden verdwenen dus post ik maar opnieuw ;x

ik heb mijn oude pc weer geinstalled :

- Celeron 600 @ 950
- 4 Netwerkkaarten ( PCI )
- 1 Modem ( ISA )
- 1 GF2 MX 32MB ( AGP )

Nou heb ik een probleempje met spelen van spellen , het beeld is niet helemaal goed. Als ik bijv bij Quake2 van links naar rechts loop krijg ik een raar effect , er komt een rare horizontale lijn die door de texture van boven naar beneden loopt. Ik heb alles geprobeert, via drivers, detonator drivers , refresh rate fix. Maar toch blijft een deel zichtbaar, ik denk zelf dat het agp slot misschien teweinig stroom krijgt ofzo , omdat mijn proc is overgeclockt en al mijn sloten vol zijn. Zal dat kunnen ?? of is er een oplossing voor dit probleem.

Verwijderd

kan wel s aan je processor, die toch wel redelijk is overclockt, liggen..

maar dan zouden het meer puntjes/vlekjes op je beeld moeten zijn.. (omdat dat ding fouten gaat maken)..

je kan dr makkelijk achter komen door de dingen stuk voor stuk na te gaan.. dus eerst ff je cpu terug clocken, kijken of het weg is.. etc..

Verwijderd

Topicstarter
mja maar hij werkt al + - 1,5 jaar op 950mhz nooit last van gehad met deze gf2mx. Ik heb er verder nix bijzonders mee gedaan behalve die kaarten erin gedaan

Verwijderd

Hmm, klinkt toch echt als een v-sync probleem. Ik zou zeggen, enable V-sync en zet hem op rendered 4 frames ahead. Moet het lijkt mij oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
dat is het dus niet ,dat dacht ik dus eerst ook al

Verwijderd

dit heb ik ook met mn radeon 8500LE,maar dan horizontaal.
is hier wat aan te doen???
Pagina: 1