Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stom geweest met account.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
[topic=419845]

Ik weet het tis stom of iemand heb mijn passwd geraden.

Ik begrijp ook dat het mijn verantwoording is, maar er staan nu op got racistische opmerkingen onder mijn naam en ik zou het heel jammer vinden als er geen uitzondering gemaakt kan worden in dit soort gevallen.

Verwijderd

Ik vind dat dat in dit geval idd wel moet kunnen :? .

• Attilla
Op maandag 25 februari 2002 17:25 schreef Flipke het volgende:
Ik vind dat dat in dit geval idd wel moet kunnen :? .
:?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

van de ene kant ben je uiteraard zelf verantwoordelijk, en de post is al oud dus tot zo ver..

maar er vanuit gaande dat je dit zelf niet hebt gepost (IP check?) en de aard van de replies zou het misschien in overweging mogen worden genomen om deze posts weg te halen..

• Attilla
dat hoop ik ook

Verwijderd

Lees de opmerkingen in SU, posts worden niet verwijderd...

• Attilla
Op maandag 25 februari 2002 21:53 schreef TgF het volgende:
Lees de opmerkingen in SU, posts worden niet verwijderd...
dat zeg ik toch al bovenaan maar ik vraag dus of er een uitzondering gemaakt kan worden.

Er staan gewoon erge racistische opmerkingen onder mijn naam ook al is die topic een half jaar oud dat maakt me niet uit.

Ik zou gewoon teleur gesteld zijn dat als er regels zijn dat daan naar omstandigheden geen uitzonderingen op gemaakt kunnen worden.

• Attilla
kickje

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Op dinsdag 26 februari 2002 17:32 schreef Attilla het volgende:
kickje
give it up man, het was je eigen verantwoordelijkheid, posts worden nou eenmaal niet verwijderd, en zo erg is het nou ook weer niet, dus laat het gewoon rusten..

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik denk dat het nooit word gedaan voor zulke dingen ook al is het kut want dan gaan mensen zeggen : mag mijn post weg (om welke reden dan ook) en crew zegt nee dan zegt de user ja maar hij/zij mocht het wel waarom ik niet .............

Verwijderd

Ik snap niet echt waarom je hier _weer_ over post.. (nofi).. in die SU thread heb je toch al antwoord gekregen?
Die posts verwijderen zullen we niet doen, omdat je zelf verantwoordelijk bent voor je account:

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad. Deze gaat ook dicht. We doen het namelijk niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.