[Case] Chieftec DA-01-SLD, slopen?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik heb volgende week als het goed is mijn felbegeerde Chieftec kast in huis, mot ik gelijk beginnen met het slopen van de roostertjes voor de vele koelgaten? Of is dat zonde van de kast, want het schijnt wel veel lawaai te schelen :?

..::System Specs::..

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

het scheelt idd in lawaai, maar als je de randen een beetje rondveilt (fucking veel werk hoor) scheelt het ook al een boel.

Maar ze zitten niet echt in de weg zegmaar, ik bedoel dat er dus gewoon genoeg lucht doorkan

• Ibidem
Op maandag 25 februari 2002 17:21 schreef epsilon het volgende:
het scheelt idd in lawaai, maar als je de randen een beetje rondveilt (fucking veel werk hoor) scheelt het ook al een boel.

Maar ze zitten niet echt in de weg zegmaar, ik bedoel dat er dus gewoon genoeg lucht doorkan
welke randen dan rondveilen? Want het is wel een case van €124,- en daar zaag ik nie liever in, mot k zeggen :)

Verwijderd

Ben je GEK!!!

Ik heb zelf de grote kast maar dan van antec is hetzelfde trouwens als de jouwe maarre de gaten zijn zo groot dat je het niet eens hoort maar wat jij wil ga maar lekker slopen veilen zagen :)

Je ben een }:O als je met je alienware kast stunt

• Ibidem
Je ben een }:O als je met je alienware kast stunt
jah dat d8 k ook :P

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb ook me chieftec een "beetje" bewerkt ;) alleen naar aan 1 kant een raam en aan de andere kant een delta 120mm in de zijkant >:)

Turn it off and on again.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
ik heb deze kast ook vandaag besteld! ik zat mijn fans dan toch wel op 7v. dan wordt de herrie ook minder

is de fan van de voeding een beetje stil trouwens (van de standaard voeding)? heb namelijk nu geen kast dus moest ik een losse voeding halen maar die maakt zo'n herrie!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Die voeding is wel stil hoor :)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
scheelt anders best veel. ik heb ze gewoon alle 4 weg gehaald en echt fan guards gebruikt. tevens wat fans en logo's in de zeikant, wat ramen in de boven kant. maar om te zeggen zonde?? als je het netjes afwerkt zeker niet.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 02:51

DinX

Motormuis

Ik heb me ook zo één besteld. Heb ze normaal deze week. Voel er ook niet veel voor om deze te gaan modden zoals men vorige. Zonde als het mislukt, €150

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
Als je een stille voeding zoekt en veel geld over hebt. Dan moet je zon enermax kopen die zijn zelf regulierend. Zijn echt superstille dingen. Moet je echt met je oor tegen de voeding aan gaan staan en dan nog voel je hem alleen maar blazen. Horen doe je hem gewoon niet!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Lastige beslissing; zagen in je Chi3ft3c/Ant3c. Ik zi er ook over te denken. Vooral de Intake aan de voorkant is wat luidruchtig. Hoe zou dat zijn na wat dremelen? >:)

Forza Mucca!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 02:51

DinX

Motormuis

Op dinsdag 26 februari 2002 01:25 schreef Rollerjooster het volgende:
Lastige beslissing; zagen in je Chi3ft3c/Ant3c. Ik zi er ook over te denken. Vooral de Intake aan de voorkant is wat luidruchtig. Hoe zou dat zijn na wat dremelen? >:)
Die intake dremelen is toch zo riskant niet (als je geen blowhole maakt tenminste). Want de front van de kast komt er nog voor

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Op dinsdag 26 februari 2002 01:36 schreef DinX het volgende:

[..]

Die intake dremelen is toch zo riskant niet (als je geen blowhole maakt tenminste). Want de front van de kast komt er nog voor
Goed argument. Desalniettemin vind ik dat de Antec SX1030BEC behoorlijk intelligente roostertjes heeft; dus scheelt het veel?
Ach, het scheelt vast wel een beetje, En alle beetjes helpen. DWZ:
* Rollerjooster gaat de DHZ-apparatuur maar eens uit de kast halen. :P

Forza Mucca!

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 13:24

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik heb degene die achter het frontje zitten allemaal weggehaald. Die aan de achterkant onder de voeding heb ik laten zitten aangezien je toch geen goede bevestiging overhoud voor je fan-klik systeem en fanguard. Boven de voeding heb ik een 120mm outtake gemaakt ipv de 92mm die erin zat. Ik wilde met deze kast geen gaten kaas overhouden als ik hem nog eens als server wilde neerzetten zoals nu met mijn oude kast niet meer kon aan gezien die aan alle kanten gemod was en zonder de fans, die naar de nieuwe kast zijn verhuisd, er uit ziet als een hoopje uit ijzer dat nog net in elkaar blijft hangen. Daarom alleen niet zichbare mod's uitgevoerd voor deze Chieftec.
Ik vind alleen dat de roosters aan de achterkant onder de voeding die ik er niet uit gehaald hebt nog behoorlijk hoort. Heeft iemand deze eruit gehaald en fanguards geplaatst zodat ook nog gewoon je fan-klik systeem werkt? (ik dacht gewoon aan de fanguard 90graden te draaien en een drupje secondelijm ofzo?)

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Op maandag 25 februari 2002 17:18 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ik heb volgende week als het goed is mijn felbegeerde Chieftec kast in huis, mot ik gelijk beginnen met het slopen van de roostertjes voor de vele koelgaten? Of is dat zonde van de kast, want het schijnt wel veel lawaai te schelen :?
dit is juist dé kast om in te zagen........je kunt er hele vette mods mee maken en er is genoeg ruimte voor........gebruik gewoon rustig een dremel (en zorg natuurlijk wel dat je alles eerst uit de kast haalt >:))
Pagina: 1