There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Verwijderd
Ik heb de laatste update voor de kt7a-raid en een xp 1700+, word zonder problemen ondersteund!
Maar dat is lekker................
Als ik er dus nog eens een sneller procje in wil zetten is dat dus geen enkel probleem.
Als ik er dus nog eens een sneller procje in wil zetten is dat dus geen enkel probleem.
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Verwijderd
Officieel kan het alleen met een KT7A(-raid) v1.3 .In de praktijk blijkt het ook met de andere te werken, maar niet bij allemaal.
staat op het moederbord toevallig vermeld wat voor versie moederbord het is?????
(ja ik weet het..........te lui om dat ding weer helemaal open te schroeven......)
(ja ik weet het..........te lui om dat ding weer helemaal open te schroeven......)
Verwijderd
Dat staat idd op het moederbord op een witte sticker. Ofwel op het ISA-slot. Ofwel links van de PCI-sloten. Een barcode, een hoop getallen en dan iets van v1.0 (of iets anders natuurlijk)
Pagina: 1