Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
je hebt al contact gezoch zie ik?
nog steeds is btw de sub en icon niet veranderd heb ik ook gezien
mag ik "dieptrieste icoondief" voorstellen?
in dit geval... je ziet wel dat ze IDENTIEK zijn...
beetje lame imho
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/42467
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Welke site? Mijn icon heeft daar nl ook weleens gestaan (als het is welke site ik denk dat het is tenminste).Op maandag 25 februari 2002 19:56 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
dit slaat nou echt werkelijk nergens op. Ik heb dat icoon gewoon van een site, oke als het van die ene gast is, maar als ik het mooi vind gebruik ik het toch gewoon??!!!Sjezus zie het als een compliment dat ik je icoon mooi vind en ga niet gelijk met ban of OW drijgen.
Ik ben niet echt gediend van mensen die zomaar een icon jatten die jezelf hebt gemaakt. Kijk, als jij het van een site hebt, kun je er weinig aan doen, maar na één keer gewaarschuwd moet het wel duidelijk zijn dat ie door iemand anders gemaakt is.
Icons maken vind ik leuk om te doen, kan ook redelijk veel tijd en moeite inzitten, en als iemand die ineens ook gaat gebruiken, dan is dat gewoon lame.
In dit geval wist je het misschien niet dat ie van hem was, maar na de eerste keer dus wel. Dus als je die site ff kan posten, dan kan er een mailtje naar toe gaan (heb ik ook gedaan, is toen verwijderd).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
<------------Op maandag 25 februari 2002 20:00 schreef LuNaTiC:
[..]
een verhaaltje.
laat maar zitten
wat jij wilt hoor...Op maandag 25 februari 2002 20:01 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
[..]
<------------
laat maar zitten
ik probeer alleen maar te helpen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
jaha tis al goedOp maandag 25 februari 2002 20:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
wat jij wilt hoor...
ik probeer alleen maar te helpen
choesoOp maandag 25 februari 2002 20:04 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
[..]
jaha tis al goed
Dit topic is gesloten.
![]()