Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
OS?Op maandag 25 februari 2002 16:32 schreef Rage_667 het volgende:
Mijn pc herstart als ik veel programma's tegelijk start, dus als mijn schijf erg actief is. Ik heb al van alles geprobeerd:
- andere harde schijf
- ander geheugen
- andere grafische kaart
- virussen gechecked (de nieuwste update ja!)
Wat kan het zijn?????
Verwijderd
als xp draait kan je ff uitzetten dat hij reboot bij errors, dan kan je tenminste lezen wat het probleem is
Verwijderd
Wat voor een soort processor heb je, en hoeveel wat voeding? Voor een Athlon bijvoorbeeld wordt aangeraden om 300W voeding te hebben (al heb ik ook maar 250W met een 1,4 GHz Thunderbird
). Het kan trouwens ook aan een slecht gekoelde processor liggen. Dus installeer ff Motherboard Monitor als je dat nog niet hebt om ff te checken hoe heet je processor wordt wanneer je veel programma's hebt draaien.
Het is trouwens wel zo dat ik laatst enkele spontane reboots had, met name wanneer ik een command prompt window naar full screen switchte. Dit bleek echter aan de videodriver te liggen.
Het is trouwens wel zo dat ik laatst enkele spontane reboots had, met name wanneer ik een command prompt window naar full screen switchte. Dit bleek echter aan de videodriver te liggen.