Toon posts:

internet via stopcontact: wanneer???

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wanneer er internet via het stopcontact in Nederland (limburg) komt?
Ik word er gek van dat er geen kabel en ADSL in mijn woonplaats beschikbaar is en dat het voorlopig ook nog niet komt. :(
En echt andere alternatieven zijn er niet daarom wil ik graag weten of ik internet via het stopcontact misschien op korte termijn kan krijgen

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:19
als je bij nuon zit is de kans dat het misschien komt

heb je geen nuon hou er dan rekening mee dat het zeker nog 5 jaar gaat duren

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Zucht.... ;( .. :'( ... :'( :'( :'(

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Godverdomme wat is dat toch kut geregeld in Nederland, in Belgie kan je in ieder boerendorpje ADSL krijgen.
Ik woon tegen de grens van Belgie aan en 25m kunnen ze godverdomme ADSL krijgen.
Als Nederland vind dat ze het voorbeeld moet geven voor een welvarend ICT-land moeten ze er ook maaar gauw voor zorgen dat iedereeen breedband-internet moet kunnen krijgen. (op zijn minst meer dan nu)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op maandag 25 februari 2002 16:41 blaate cannonball een niet zo'n netjes vloekwoord
Kan je dat niet op een andere manier duidelijk maken zonder daar meteen allerlei godsdiensten bij te halen? :?

Verwijderd

Ja. Het is goed kut als je geen snel internet kan hebben, als is het alleen maar om van je tikken af te zijn.

Gelukkig zijn er goede alternatieven zoals Friaco en Wanadoo Hometime. Misschien moet je daar eens naar gaan kijken. :)

Verwijderd

Laatst nog topic over geweest misschien is het makkelijker om hier verder te gaan:

[topic=360189/2/25]

:)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
^^ lijkt me een duidelijk verhaal

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.