Toon posts:

geld terug voor m'n oude mobiel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een "ericsson 768" -prepaid, en die wil ik nou ruilen voor een siemens c 45. Kan ik geld voor m'n oude telefoon terugkrijgen en is het ook mogelijk mijn eigen nummer te houden?

Verwijderd

als je bij je nieuwe telefoon een abbonement neemt dan kan je je oude prepaid nummer overgezet worden .. kosteloos .. ik denk niet dat je nummer kan worden overgezet van prepaid naar prepaid.. en soms heb je ook akties dat je bij inlevering van je oude gsm een klein bedrag retour krijgt.. maar je kan dit soort informatie ook gewoon bij de winkel vragen .. :P

Verwijderd

Als je gewoon je sim-kaart overneemt behoud je gewoon je nummer.
Het toestel heeft niets met je telefoon nummer te maken.|:(

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:05 schreef e1mwin het volgende:
Ik heb een "ericsson 768" -prepaid, en die wil ik nou ruilen voor een siemens c 45. Kan ik geld voor m'n oude telefoon terugkrijgen en is het ook mogelijk mijn eigen nummer te houden?
Je zult er weinig geld voor terugkrijgen, je kunt hem aan iemand verkopen maar inruilen bij een winkel is niet mogeljk ;)
Je oude telefoonnummer kun je gewoon houden d.m.v. nummerbehoud :)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:20

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hm die foon heb ik ook gehad, 2 jaar geleden, misschien dat je hem nu nog voor een geeltje ofzo kan slijten aan je kleine buurmeisje >:)

dat ding is dus echt geen hol meer waard, ik zou 'm houden als reserve foon of aan je moeder geven ofzo

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Volgens mij krijg je bij the Phonehouse (geen spam |:( ) als je een abbo uitsluit gegarandeerd 25 Euro terug voor je oude...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 19:26 schreef Gugger het volgende:
Volgens mij krijg je bij the Phonehouse (geen spam |:( ) als je een abbo uitsluit gegarandeerd 25 Euro terug voor je oude...
Denk dat er bij de inruilphone wel bepaalde voorwaarden aan zitten ;)

Verwijderd

Denk niet dat je er geld terug voor kan krijgen.. misschien moet je zelfs bij betalen...;). Die sim kan je gewoon in die nieuwe phone steken

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 25 februari 2002 19:48 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Denk dat er bij de inruilphone wel bepaalde voorwaarden aan zitten ;)
Ik denk dat de toestelprijzen voordat de actie begon eerst met 25 euro zijn verhoogd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

http://www.gsminruil.nl/

Site beetje brak atm volgens mij :P
Pagina: 1