Weet iemand ook, voordat ik een probeer versie van photoshop download of deze ook in het nederlands te downloaden is?
En is dit een goed programma om foto's te gaan bewerken.
nee, photoshop is niet erg goed, neem bij voorkeur Microsoft Paint, deze is in diverse talen verkrijgbaar en veel goedkoperOp maandag 25 februari 2002 15:56 schreef johnbjohn het volgende:
Weet iemand ook, voordat ik een probeer versie van photoshop download of deze ook in het nederlands te downloaden is?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Jij wou beweren dat als de probeer versie bevalt je de hele versie gaat kopen, weet je wel wat die kost? LOLOp maandag 25 februari 2002 15:56 schreef johnbjohn het volgende:
probeer versie van photoshop
Het schijnt ervoor gemaakt te zijn heEn is dit een goed programma om foto's te gaan bewerken.
Verwijderd
Micro$ofts windows schijnt ook gemaakt te zijn om een computer te besturen, maar daarom is het nog niet goedOp maandag 25 februari 2002 16:03 schreef wwillem het volgende:
[..]
Jij wou beweren dat als de probeer versie bevalt je de hele versie gaat kopen, weet je wel wat die kost? LOL.
[..]
Het schijnt ervoor gemaakt te zijn he.
Verwijderd
Helemaal mee eensOp maandag 25 februari 2002 16:03 schreef wwillem het volgende:
[..]
Jij wou beweren dat als de probeer versie bevalt je de hele versie gaat kopen, weet je wel wat die kost? LOL.
[..]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Maar dat is versie 5.0Op maandag 25 februari 2002 16:10 schreef DJNelis het volgende:
Wat zijn jullie een steletje irritante kutmannetjes zeg ik kots op jullie
Hier alsjeblieft jongen:
http://www.adobe.nl/products/tryadobe/main.html
Precies...Op maandag 25 februari 2002 16:10 schreef DJNelis het volgende:
Wat zijn jullie een steletje irritante kutmannetjes zeg ik kots op jullie
Hier alsjeblieft jongen:
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
Wie vraagt er om versie 6 dan?Op maandag 25 februari 2002 16:14 schreef Compeutje het volgende:
[..]
Maar dat is versie 5.0
Versie 6.0 is er alleen in engels, duits en frans.
Ik dacht dat nederlands ook al een wereldtaal was?
Wie zegt trouwens dat we mannetjes zijn?
w00t
Verwijderd
*PROp maandag 25 februari 2002 16:14 schreef Compeutje het volgende:
[..]
Maar dat is versie 5.0
Versie 6.0 is er alleen in engels, duits en frans.
Ik dacht dat nederlands ook al een wereldtaal was?
Wie zegt trouwens dat we mannetjes zijn?
Versie 6.0 is er iig in het nederlandsGeb. datum: 19 november 1956
Geslacht: Man
Verwijderd
NEDERLANDS?Op maandag 25 februari 2002 17:07 schreef johnbjohn het volgende:
Bedankt DJNELIS en de geen die serieus advies hebben gegeven.
De site is bedoeld om elkaar te helpen.
Ik probeer de trialversie photoshop 5.0 nederlands wel uit
Heej, wat zit jij nouw, ik heb net geleerd dat je een mede tweaker niet mag pesten jaOp maandag 25 februari 2002 17:26 schreef Socratesss het volgende:
[..]
NEDERLANDS?
"Gaussiaans Vaag".... bléch![]()
nadat je zelf research hebt gepleegt, maw search got en google en in dit geval ook adobe.Op maandag 25 februari 2002 17:07 schreef johnbjohn het volgende:
De site is bedoeld om elkaar te helpen.
doe dat, en probeer daarna echt Microsoft Paint eens, fantastisch programma, ik gebruik het dagelijks. btw mijn eerste reply was inderdaad serieus, ik vind dat photoshop een veel te zwaar programma is voor een simpel plaatje. (afhankelijk wat er mee gedaan moet worden uiteraard) Maar er zijn genoeg alternatieven, ook gratis!Ik probeer de trialversie photoshop 5.0 nederlands wel uit
Verwijderd
Op maandag 25 februari 2002 15:59 schreef erkens het volgende:
[..]
nee, photoshop is niet erg goed, neem bij voorkeur Microsoft Paint, deze is in diverse talen verkrijgbaar en veel goedkoper
Verwijderd
gelieve even te dimmen!Op maandag 25 februari 2002 16:10 schreef DJNelis het volgende:
Hier alsjeblieft jongen:
Verwijderd
Het is denk ik maar goed dat ik hier niet kan modererenOp maandag 25 februari 2002 22:41 schreef DR het volgende:
<h5>Is het nou zo moeilijk om iemand gewoon ff te helpen zonder 75% van het topic te verneuken</h5>
Verwijderd
Verwijderd
zelfde gewichtsklasse en DIEPGANG als photoshop???.....ahum!Op maandag 25 februari 2002 23:02 schreef XTerm89D het volgende:
Dit programma is niet alleen 'gratis' het is Vrije software, is van de zelfde gewichtsklasse als Photoshop, maar iets makkelijker en heeft meer 'leuke' features (lees render).
http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32//downloads.html
Het heeft idd wat stabiliteits issues, maar dat valt te verwaarlozen als je het met de prijzen van Fotosoep vergelijkt.