Toon posts:

Aldi boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een item van een jaartje terug gevonden met
de vraag of die Aldi boxen wat waren.
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/140179/1?limit=25)
De reacties waren eigenlijk alleen speculaties.

Nu zijn ze deze week weer te koop bij de Aldi.
Heeft iemand ze vorig jaar gekocht ?
En hoe bevallen ze ?

gemaakt van hoogwaardig hout
met afneembaar metalen front
max. muziekbelasting: 200 Watt
frequentiebereik: 25-22.500 Hz
2 bas-, 1 midden en
1 hoge tonen speaker(s)
4-8 Ohm
ca. 22.5 x 74 x 20 cm. (b x h x d)
zwart
incl. aansluitkabels
per twee stuks

per twee stuks 74.99

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:33

Muggie

8 pm

[topic=420126/1/25]

En er staat er nog ergens eentje over die boxen.

PSN: mug_8pm

Verwijderd

Ik heb ze... voor 75 heb je 2 speakers die ik beter vind klinken dan mn sony speakers van 112 euro per stuk

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:52

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 06 mei 2002 20:20 schreef Pauluz het volgende:
Ik heb ze... voor 75 heb je 2 speakers die ik beter vind klinken dan mn sony speakers van 112 euro per stuk
Dat zegt in principe weinig :D
Ze zijn er erg 'bass-boomerige' uit :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Ach d'r komt geluid uit zullen we maar zeggen, maar iedereen die een beetje audiofiel is koopt ze echt niet.

Bij mij staan Elac 80 boxen, is 2-weg met 2 laag/mid speakers van 13cm en in het midden een titanium tweeter.
Max belasting is 80W nominaal. Prijs destijd 272 euro p/st.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 22:13

4POX

Everybody is wired

Op maandag 06 mei 2002 20:54 schreef seq_uence het volgende:
Ach d'r komt geluid uit zullen we maar zeggen, maar iedereen die een beetje audiofiel is koopt ze echt niet.

Bij mij staan Elac 80 boxen, is 2-weg met 2 laag/mid speakers van 13cm en in het midden een titanium tweeter.
Max belasting is 80W nominaal. Prijs destijd 272 euro p/st.
Woei.. Ik heb ook ooit eens bij iemand twee elac's mogen beluisteren. En ik vind die persoonlijk beter klinken als B&O .. Wat een genot die dingen. Helemaal met die harmonica tweeters en aluminium woofers :P Ik wil ook dolgraag een setje van die boxen.. Maar de prijs :(

AKA Rinkel weblog

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
wanneer zijn die boxen precies bij de aldi :?

of ben ik weer te laat? :P

hebbei overgins een pic ?

[edit]
zijn het deze:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hunting/aldi.jpg

:?

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 01:44 schreef 4POX het volgende:

[..]

Woei.. Ik heb ook ooit eens bij iemand twee elac's mogen beluisteren. En ik vind die persoonlijk beter klinken als B&O .. Wat een genot die dingen. Helemaal met die harmonica tweeters en aluminium woofers :P Ik wil ook dolgraag een setje van die boxen.. Maar de prijs :(
Getverderrie,...jullie weten toch dat B&O er alleen mooi uitziet!,...je betaald alleen voor de naam en 't uiterlijk. B&O klinkt wel grappig maar voor minder eurootjes heb je meer kwaliteit van een ander merk. Zien je luidsprekertjes er misschien wat minder gelikt uit maar daar heb je ze toch nie voor,..geluidje moe gewoon super zijn!!! :+

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 01:44 schreef 4POX het volgende:

[..]

heeee...beter als B&O is natuurlijk al snel...maar idd die Elac's zijn niet zooo beroert voor het geld...

Verwijderd

Vriend van me had ook de Aldi speakers gehaald, maar d'r was er al meteen 1tje stuk. Dus had hij ze maar teruggebracht. Dus je moet wel geluk hebben dat je een goed paartje koopt.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:39
Op dinsdag 07 mei 2002 07:59 schreef Taco het volgende:
Vriend van me had ook de Aldi speakers gehaald, maar d'r was er al meteen 1tje stuk. Dus had hij ze maar teruggebracht. Dus je moet wel geluk hebben dat je een goed paartje koopt.
als je het over generaliseren hebt. Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Had ook kunnen gebeuren bij dure speakers

Verwijderd

Bij duurdere speakers is de kans kleiner, veel beter productieproces en betere kwaliteitscontrole. Daar betaal je wel voor. Ook is het waar dat op de duure speakers vaak grote marges zitten, maar je kan dan misschien naar zelfbouw kijken.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 06 mei 2002 20:23 schreef nigelator het volgende:

[..]

Dat zegt in principe weinig :D
Ze zijn er erg 'bass-boomerige' uit :(
roep het maar. "DAT KAN NOOIT GOED ZIJN!!!" Maar als je kijkt naar HOEVEEL GELD je ervoor neerlegt, is het RELATIEF een BEST GOEDE koop!

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

ik heb ze gehoord en moet zeggen voor die prijs ben ik er best van onder de indruk, veel mensen denken dat ALDI alleen maar troep verkoopt, je zou zeggen van wel maar valt allemaal reuze mee, vind ik persoonlijk zelf, alhoewel ik nooit een pc daar weg haal. Dat doe ik lekker zelf, speakers ook trouwens maar dat besides the point

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Ach, die boxen bekeken, specificaties bekeken, en aldi kennende, denk ik dat je voor de prijs iets aardigs hebt. Als je echt zuiver geluid wil hebben, moet je in een hogere prijsklasse zoeken, maar als je in die prijsklasse wil blijven denk ik dat je met de aldi best fijne boxjes hebt. bovendien zien ze er best interresant uit.
[trots mode]
Ik doe het voorlopig nog even met mijn Wharfedale-zuiltjes met Revox-versterker :).
[/trots mode]

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
wanneer zijn ze te koop?
ik zag bij aldi actueel (http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm) niet staan?

of ben ik te laat?

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

Bjorker

Cadillacs rule!

Op dinsdag 07 mei 2002 19:02 schreef sjoerdb het volgende:
wanneer zijn ze te koop?
ik zag bij aldi actueel (http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm) niet staan?

of ben ik te laat?
Door lothian - maandag 25 februari 2002 15:43
Ik vrees een paar maanden te laat ja....

Nope

Pagina: 1