"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Je zou kunnen overwegen de source van een linux client door te spitten..
ik denk niet dat er een RFC beschikbaar voor is, MS heeft liever niet dat je er een client voor maakt anders dan hun eigen
ik denk niet dat er een RFC beschikbaar voor is, MS heeft liever niet dat je er een client voor maakt anders dan hun eigen
Is een idee.Op maandag 25 februari 2002 16:33 schreef hezik het volgende:
Je zou kunnen overwegen de source van een linux client door te spitten..
Maar MS heeft ooit zelf een RFC online gezet met het MSNP1 protocol (die dus nu achterhaalt is). Verder heb ik gelezen op het Trillian board dat MS geen 3th party MSN clients blockt, itt AIM/ICQ e.d.
Verwijderd
Ze hebben wel geprobeerd de concurrentie een hak te zetten, maar toen bleek dat men dat in no-time gehacked had is MS er maar mee gestopt daar nog verder moeite in te stoppen.
Aha, nouja. Maar ik zoek dus een goede beschrijving van het huidige protocol, helaas heb ik dat (nog) niet kunnen vinden.
Jij misschien?
Verwijderd
De source van gaim hoef je iig. niet te bekijken, de interface naar MSN wordt gecompileerd geleverd.. 
Ik ben bang voor je dat sources van open-source clients doorbladeren de enige methode is..
(mini-kickje)
Ik ben bang voor je dat sources van open-source clients doorbladeren de enige methode is..
(mini-kickje)
Pagina: 1