Toon posts:

Mijn balance staat standaard meer naar links!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Moet je hier eens naar kijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.totheroof.com/temp/balance.gif

Ik snap er echt niets van. De balance staat standaard meer naar links dan naar rechts van de wave.
Maar ik weet niet hoe ik dit weer standaard netjes in het midden kan zetten. Jullie?

Specs:
SBLive, P4 1.8, 512Mb.

Verwijderd

hm, das wel heel erg veel... Ik heb hetzelfde probleem: elke keer nadat ik opstart staat de master balance 2% naar links. En vreemd genoeg kan ik 'm ook niet exact in het midden zetten, het volgende 'stapje' is 1% naar rechts. Daar heb ik 'm dus ook maar opstaan, want m'n rechteroor is zowiezo iets minder.

Ik denk dat de instellingen waarmee hij opstart wel ergens in het register staan. Ik ben zelf alleen te lui om eens te zoeken aangezien het bij mij niet zoveel uitmaakt. Maar ik zou dus maar eens in het register naar 'balance' zoeken ofzo.

Was dit bij jou trouwes altijd al zo?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wel...
Ik kan me niet anders herinneren.

Verwijderd

heb daar ook wel es last van gehad...is op een gegeven moment wel over gegaan op de een of andere manier.

heb je niks aan natuurlijk :/

Verwijderd

Topicstarter
LOL! Nee, niet echt nee... *D

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik kom er net achter dat het aan WinAmp ligt en niet aan de geluidskaart.
Iemand weet waar ik dan moet zoeken?

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Wanneer je hem toch goed zet en dan Winamp afsluit dan moet het toch zo blijven? :?

* Schonhose zal wel weer te simpel denken...

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Topicstarter
Was helaas dus niet zo.

Maar ik heb het opgelost!
Simpelweg een nieuwe skin gedownload en alles was ineens weer ok! :7

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:23

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Heb ik ook last van gehad, gewoon ff winamp opnieuw instaleren en je hebt er geen last meer van.

iemand iets leuks?

Pagina: 1