Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik denk dat dat nou wel duidelijk is he?
lees anders nog maar is een x dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/42197
lees anders nog maar is een x dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/42197
Enschede is een veel gevoeliger onderwerp omdat er veel on nodige slachtoffers bij zijn gevallen waaronder ook bekende van enkele tweakers het ligt totaal anders dan een thread over marokkaanse jongeren datar is alleen sprake van een beetje racisme niet het kwetsen van mensen die hier rond zijn. Als iemand daar last van heeft gehad dan had ie dat wel gemeld en dan was die topic ook dicht/weg gegaan en je bent gewoon een gek gastje met die pic en die sub titel dan begrijp je toch ook wel dat men makkelijker die topic dicht doet
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
als Frank een beetje opgelet had, dan had ie gemerkt dat we de ergste threads over dat molukkers enz. onderwerp ook geclosed hebben, en dat Free Willy aka Slobodan Milosevic aka Naamloos! disabled is...
Dat is volgens mij dus niet echt met 2 maten meten.... enne Frank: als je het zo oneens bent met mijn mening, probeer me dan op icq te bereiken ipv het forum onnodig vol te gooien.
Dat is volgens mij dus niet echt met 2 maten meten.... enne Frank: als je het zo oneens bent met mijn mening, probeer me dan op icq te bereiken ipv het forum onnodig vol te gooien.
Ten eerste heb ik geen ICQ, en ten tweede, toen ik deze thread heb gepost, was de thread nog lang niet dicht
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
of kom naar irc... daar is altijd wel iemand.
Ik heb geen MSN, wel ICQ... maar ik sluit me automatisch bij een actie van een andere admin aan, heeft dus geen zin om te gaan klagen bij mij, dan moet je bij diegene zijn die hem geclosed heeft.
Pagina: 1