P4 vs Athlon (xp)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Ik vraag mij zo onderhand af wat de voordelen van een P4 zijn boven een Athlon (dan wel of niet xp). Aangezien alle p4's hier afgezeken worden ten opzichten van de AMD concurrentie..... waarom bestaan ze dan nog?

Ik heb zelf de eerste (wiliamette) 1.4G@1.54G P4 op een i850 chipset staan (de pro2 van msi) met RDRAM.... maar ik vraag me zo onderhand af...... heb ik daar een voordeel mee t.o.v. een vergelijkbare amd chip?

en is er voordeel met een relatief oude P4?

B

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet weer he....

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[topic=306495]

Dit al gelezen? :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Voordelen intel:
1.Naam
2.Vaak stabielere chipsets
3.minder warm
Verder kan ik niet zoveel meer verzinnen eigenlijk.

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:59

koe161

koe(c)

wees gewoon blij met wat je hebt ipv de overbekende intel-amd flames uit te lokken.

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

• Ordos20
  • Laatst online: 03-08 10:26
Ik wil gewoon eens een voordeel en nadeel van de twee op een rij hebben... ik weet dat er veel newbies mee loeren op de forums dus ik doe het voor hen daar. Ik ben absoluut niet van plan een hate session uit te lokken van beide.... ik heb namelijk ook een amd duron staan dus hier staan amd en intel peacefull onder 1 dak *D

B

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[topic=421533]

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik vind dat je hier geen vergelijking over kan houden. Het is puur een mening van iemand of je voor AMD of Pentium kiest, enigste wat ik kan zeggen is kijk rond op de forum, en leg al die punten eens bij elkaar en trek dan je conclusie van wat je wil nemen. Met deze soort topic's lok je alleen maar ruzie tussen AMD en Pentium gebruikers, van mijne is beter, ja maar mijne is weer sneller met dat blablablabla

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

offtopic:
Als jullie nou gewoon zelf eens kappen met dat gemekker over "Nu lok je een flamewar uit... blbalblabla". Ik wordt er ondertussen een beetje ziek van, dat een dergelijke vraag niet meer beantwoord kan worden zonder vooroordelen"

Jullie zijn nu zelf bezig met het gooien van olie op een wolkje rook.

• EternalDragon
  • Laatst online: 06-03-2013
Puur prijs/prestatie kwestie en natuurlijk je eigen voorkeur voor het merk! Allebeide fabrikanten fabriceren goede procs.

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op maandag 25 februari 2002 15:52 schreef Gordijnstok het volgende:
offtopic:
Als jullie nou gewoon zelf eens kappen met dat gemekker over "Nu lok je een flamewar uit... blbalblabla". Ik wordt er ondertussen een beetje ziek van, dat een dergelijke vraag niet meer beantwoord kan worden zonder vooroordelen"

Jullie zijn nu zelf bezig met het gooien van olie op een wolkje rook.
Die vragen zijn al 10.000.000 x behandeld.
UTFS :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Not again...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.