Ik ben die rotzooi een beetje zat in mijn case en heb genoeg aan een ide kabel van 10 of 15 cm,maar zijn die er?
En waar zou ik deze kunnen vinden?
En waar zou ik deze kunnen vinden?
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
gewoon een beetje kloten. echt handig hoef je er niet voor te zijn. gewoon ff opletten dat je de connectors er een beetje tactisch afhaalt. niet met teveel geweld ed anders breken de klemmetjes af. heb het zelf hier ook gedaan. no problemoOp maandag 25 februari 2002 14:52 schreef era.b het volgende:
Maar zo handig ben ik niet hoor,straks zit er een kabel verkeerd.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Kan ook goed inderdaad.. Wel opletten dat er geen adertjes uitkomen zodat er kortsluiting kan ontstaan!Op maandag 25 februari 2002 14:56 schreef HermeS het volgende:
Ik gebruikte toch alleen maar het primary ide kanaal, ff stanlymesje erlangs en klaar.
Bedoel je de master aansluiting?Op maandag 25 februari 2002 14:56 schreef HermeS het volgende:
Ik gebruikte toch alleen maar het primary ide kanaal, ff stanlymesje erlangs en klaar.
sorry, bedoelde idd de master van de primary aansluiting,Op maandag 25 februari 2002 16:32 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Bedoel je de master aansluiting?