Hallo,
Ik ben zeer geinteresseerd om een MMORPG te gaan spelen, en om dus pay-per-month te gaan riskeren.
Ik heb het forum een beetje doorgezocht, maar helaas niet echt de informatie kunnen vinden die ik zoek.
Ik heb een aantal namen van MMORPG: Asheron's Call, EverQuest, Ultima Online, Dark Age of Camelot. Alle vier de spellen lijken met geweldig, maar ik vraag me af hoe het nu zit met de speelbaarheid op de lange duur.
Ik zoek eigenlijk het volgende in het spel:
- Een flink aantal VERSCHILLENDE karakters
- Enorm veel items
- Een goed uitgewerkt experience programma
- Teamplay (dat wil zeggen: met een groep van karakters
zeer sterke tegenstanders te lijf gaan. Ik ken verhalen
van 2 warriors, 2 sorcs, 2 healers die een of andere
super dragon aanvielen. Teamplay vereist om hem te
verslaan).
- Kosten van maximaal 12 euro per maand
- Een levendige community
- Een wereld die steeds uitbreid wordt
- Interessante quests
Mocht iemand mij kunnen helpen, uitleggen hoe het betalen met een creditcard in zijn werk gaat (kosten), advies kan geven over welk spel, wat dan ook, laat het maar horen.
Ik ben zeer geinteresseerd om een MMORPG te gaan spelen, en om dus pay-per-month te gaan riskeren.
Ik heb het forum een beetje doorgezocht, maar helaas niet echt de informatie kunnen vinden die ik zoek.
Ik heb een aantal namen van MMORPG: Asheron's Call, EverQuest, Ultima Online, Dark Age of Camelot. Alle vier de spellen lijken met geweldig, maar ik vraag me af hoe het nu zit met de speelbaarheid op de lange duur.
Ik zoek eigenlijk het volgende in het spel:
- Een flink aantal VERSCHILLENDE karakters
- Enorm veel items
- Een goed uitgewerkt experience programma
- Teamplay (dat wil zeggen: met een groep van karakters
zeer sterke tegenstanders te lijf gaan. Ik ken verhalen
van 2 warriors, 2 sorcs, 2 healers die een of andere
super dragon aanvielen. Teamplay vereist om hem te
verslaan).
- Kosten van maximaal 12 euro per maand
- Een levendige community
- Een wereld die steeds uitbreid wordt
- Interessante quests
Mocht iemand mij kunnen helpen, uitleggen hoe het betalen met een creditcard in zijn werk gaat (kosten), advies kan geven over welk spel, wat dan ook, laat het maar horen.