[Zonnet] Helpdesk is walgelijk

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben erg blij met mijn zon breedband plus, maar nu wil ik me router config wijzigen en moet ik de helpdesk bellen.

Maar het is nu al 2x dat ik hoor "het kan langer duren dan 10 min, probeer later nog eens" en weer €1,15 weg!

en een keertje kwam ik erdoor en toen was die gozer die dat omzetten doet bezig ofzow, dus weer voor lul gebeld, zo nog een keer bellen en dan kost het me al 4,6 euro!!!!

hoe gaan ze dit vergoeden ofzow? hier kan ik zelf niks aan doen, bellen, geld incasseren en disconnecten, dat is toch van de gekken???? :r :r :r

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Goedkope product = dure helpdesk met lange wachtijden..
meestal..

• Cartman!
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 14:26 schreef DeX het volgende:
meestal..
breedband is niet goedkoop......tis echt een nummer voor de breedband gebruikers

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 14:26 schreef DeX het volgende:
meestal..
Het produkt is helemaal nix goedkoper dan andere breedbandverbindingen.

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Blijven mailen misschien helpt dat.
Misschien het 020 nummer bellen met een goed verhaal (wat je net verteld hebt) en dan vragen of je doorverbonden kan worden.
Een keer kreeg ik geen antwoord op een mail. Daarom Versatel gemaild. Direct antwoord terug dat het bericht geforward was naar zonnet. Binnen het uur had ik ook antwoord van Zonnet!! Wellicht had Versatel een pittige voetnoot bij mijn mail gevoegd >:)

Ik vertik het ook om te bellen sinds ze het tarief van 2,50 per gesprek naar een bedrag per minuut hebben gewijzigd. Heb de boel trouwens alweer opgezegd per einde contractjaar. Ik denk dat ik maar naar Metia ga.

Verwijderd

Hahaha.... 10 minuutjes maar......

Wees blij dat je geen Chello account hebt..... probeer dáár maar eens de helpdesk te bellen. Je wordt er ofwel afgeflikkerd, ofwel krijg je te horen dat de wachtijd 15 minuten is en kun je vervolgens monstens 3 kwartier hangen :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
voor je router config kun je ook op GoT terrecht hoor :o

Sneller en Professioneler!
let op! €0.00 per minuut!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 18:45 schreef Cutebritney het volgende:

Wat is het pw dan? 8-)

• Cartman!
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 18:45 schreef Cutebritney het volgende:

zoals al gezegd word, het pass ;)

dat is dus alleen bekend bij zon.....

maar ik werd later teruggebeld, alles goedgekomen, nu draai ik zelf een tussen server met 2NIC's 8-) EN een FTP server, dus en hardware firewall en een ftp server, precies wat ik wilde :) :) :)
Pagina: 1