Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
tja toch zijn CDRW's bij mij wel eens onleesbaar, en CDR's (nog) niet (ehm behalve die ene die doorbrak maarja, shit hapens hè)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Als je ze maar niet in de zon laat liggen en er voorzichtig mee bent valt t denk ik wel mee. CD-R lijkt me langer mee te gaan aangezien die minder gevoelig zijn dan CD-RW's. Maar das mijn idee
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De praktijk wijst uit dat je duurzame data/audio NOOIT op CDRW moet opslaan aangezien dit nog altijd een onbetrouwbaar medium is. De betere fora berichten dit ook. Ik heb er geen technisch verhaal bij maar de praktijk geeft voor mij de doorslag. Daar hoef ik geen (an)organische verklaring bij te hebben. Gebruik dus kwaliteits CDR's (want bagger CDR's gaan niet lang mee) als bv. Mitsui om je kostbare data/audio te backuppen.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ok, CD-R's dus.. maare... zijn b.v. Arita's goed genoeg?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Volgens mij zit er op CD-R's een extra beschermlaag die de CD-RW's niet hebben.
* Tom S. gebruikt altijd CD-R's om te back-uppen
* Tom S. gebruikt altijd CD-R's om te back-uppen
They made me do it.
Hmmm er zijn enorm veel reviews op internet te vinden over wat goeie CD's zijn.Op maandag 25 februari 2002 22:58 schreef Tijgert het volgende:
Ok, CD-R's dus.. maare... zijn b.v. Arita's goed genoeg?
(Bv. http://www.cdfreaks.com/)
Belangrijk is om je te realiseren dat het niet gaat om hoe goed ze wel niet fikken en hoe goed ze dan zijn te lezen, het gaat erom of ze houdbaar zijn. Dit zit 'm vooral in het type dye die gebruikt is in de CD.
Edit: d.w.z. Arita vertrouw ik niet. Philips silver premiums (bestaan niet meer) en nu Sony vertrouw ik meer.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
In de consumentengids stond een tijdje geleden dat de Traxdata vrij goed waren.
Laten die nou NET bij de Blokker te krijgen zijn voor 7,49 euro per 10... Dan lijkt me dat wel een goede optie.
Laten die nou NET bij de Blokker te krijgen zijn voor 7,49 euro per 10... Dan lijkt me dat wel een goede optie.
Pagina: 1