ik zit op mijn werk en wil ook daar gebruik maken van leechftp .. we zitten achter een firewall.. ik krijg het niet voor mekaar in te loggen op een ftp .. wat kan ik misschien verkeerd hebben ingesteld.. heb al van alles geprobeer met de proxy-instellingen
hij geef aan : Connected to proxy server, waiting for response... en dat blijft ie tijdje doen en daar blijft ie hangen
en ik heb bij file>options>firewall de firewall in gevuld bij user@host
en ik heb bij file>options>firewall de firewall in gevuld bij user@host
Je moet PASV instellen.
Hij kan op dit moment wel verbinding maken maar niks terug zenden omdat dat is beveiligd door je firewall oid.
Als je PASV instelt laat hij die terug kerende data wel door,..
Hij kan op dit moment wel verbinding maken maar niks terug zenden omdat dat is beveiligd door je firewall oid.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
dan blijft hij op .. ~ Connecting... staan ... kan ik dan verder iets verkeerd hebben gedaan ... ?Op maandag 25 februari 2002 14:26 schreef DeMoN het volgende:
Je moet PASV instellen.
Is het je iig ooit wel is eerder gelukt om met FTP te klooien op je werk?Op maandag 25 februari 2002 14:29 schreef st33n het volgende:
[..]
dan blijft hij op .. ~ Connecting... staan ... kan ik dan verder iets verkeerd hebben gedaan ... ?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kzou het zo ff niet weten. Misschien andere tweakerts?
kijk of je zowiezo wel op een ftp kan komen
(in explorer ofzow)
kijke watie doet
(in explorer ofzow)
kijke watie doet
Pagina: 1