Toon posts:

problem msik7t266 pro2 + logitech cordless itouch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik heb onlangs een draadloos toetsenbord en muis aangeschaft van logitech. Onlangs doet mijn keyboard het niet meer. Het toetsenbord en de muis zijn aangesloten op de ps/2 poort. Ik heb een msi k7t266 pro2 (bios 3.3)

Als ik op een knop druk komen er alleen nog maar beepjes uit mijn moederboard. De muis doet het overigens nog wel in windows mits ik het keyboard niet aanraak. Ik heb geprobeerd het zaakie aan te sluiten via de usb maar dan kan ik alleen nog in de bios setup komen (cmos aantal malen gecleared overigens), maar daarna niets meer. Ik heb gelezen van de bios update, maar ik zit al op versie 3.3. Eveneens heb ik een ander toetsenbord geprobeerd en dat werkt wel. zelfs met de draadloze muis van het setje.

Ik ben ongeveer door alle opties gegaan die ik kan bedenken. Misschien dat iemand hier raad weet.

Alvast bedankt

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-03 12:10
Misschien zit je stekker er niet helemaal in? Had ik laatst zelf ook in een systeem, daar zaten de gaten van PS2 niet helemaal lekker boven de connectors, waardoor de stekker scheef werdt gedrukt en niet werkte :(

=( Protected by witchcraft )=

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel veel keer de stekker er in en er weer uit gehad. Het vreemde is alleen dat als ik een toets indruk dat er wel reactie is. De interne speaker op het moederbord gaat geluid maken. Dus is er wel connectie. Alleen werkt het niet zoals het zou moeten.

Ik weet ook niet hoe het gekomen is, want het dingtje werkte aanvankelijk gewoon naar behoren. :'(

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 20:04

Roy

Hobbies?

Geven de D-leds ook geen fout aan? want ik heb een K7T266 pro2-ru, en deze werkt perfect in combinatie met mijn logitech itouch.

Met andere toetsenborden/muizen werkt het wel goed ?

Inderdaad...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ander toetsenbord werkt wel.
Heb gisterenavond laat nog een windows er opnieuw opgezet. Nu werkt alleen de muis op de ps/s. het toetsenbord niet. Zelfs de itouch software geeft dan aan dat het toetsenbord niet draadloos is. De vreemde piepjes zijn wel weg??

Als ik de usb poort gebruik ziet hij het ding wel als draadloos. Zelfs de batterij status is goed alleen de toesten werken niet. Ga het nog eens op een andere pc proberen. Daar werkte het eerst wel maar daat ga ik toch nog maar eens checken. Misschien is het toetsenbord gewoon wel kapot??.

Misschien gaat het voor dit forum wel de verkeerde kant op maar dan moeten jullie het topicmaar verplaatsen....

Verwijderd

ik had ook die Logitech combo cordless.

Sluit het eens via USB aan.
Je kan in de bios de USB aanzetten (all devices) zodat alle USB poorten aan staan.Dit wil soms wel eens helpen.

Ik kreeg het ding op geen enkele manier aan de praat en heb hem terug gebracht naar de winkel.

Voor mij geen draadloze zooi meer, die Logitech dingen vreten trouwens batterijen..

Verwijderd

duw er nieuwe batterijen in, of haal ze es eruit, en duw opnieuw op de connect knopjes van de sender en receiver

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het in de usb geprobeert, heb de batterijen vervangen en ook het connect knopje gedrukt. heel vaak. Maar het helpt allemaal niet. Vanavond ga ik het nogmaals proberen op n andere pc.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03
Ik heb een Logitech draadloos USB toetsenbord en dat werkt alleen (wat ik ook instel in BIOS of winjunk) als er ook aan de PS2 poort een teotsenbord hangt. Is neit handig maar ik heb nu achter m'n bureau een oud ps2 toetsenbord staan wat aangesltoen is en nu werkt eht wel.

Verwijderd

Topicstarter
het werkt weer. Ik had een mail naar logitech gestuurd en ik moest alle registry keys etc eruit gooien en de mouseware en itouch software installeren. Toen alles via de usb aangesloten en het werkt weer. *D
De ps/2 aansluiting werkt helaas niet maar ja dat is geen noodzaak.

Bedankt allemaal voor de tips!
Pagina: 1