"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Password aanpassen is niet nodig iig.
Renegade: Een dial-up IP kun je maar moeilijk traceren eigenlijk
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Wel van een ander IP :
Dit mailtje werd aangevraagd vanaf 213.93.26.213
Mwoach, ik had jullie er eigenlijk wel toe in staat geacht, dat wanneer iemand consequent wordt lastiggevallen met dat soort verzoeken, jullie wel een mailtje naar de ISP van de "stoorzender" zouden sturen.Op maandag 25 februari 2002 14:05 schreef Grrrrrene het volgende:
Renegade: Een dial-up IP kun je maar moeilijk traceren eigenlijk
Of zit ik nu heel erg verkeerd
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
[topic=391325]
Heb ik ook gehad
Verder gewoon wegzouten die hap
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Duidelijk toch?Als je geen nieuw password hebt aangevraagd, kan je dit mailtje gewoon weggooien. Er gebeurt dan verder niets.
Professioneel Hyves-weigeraar
Tuurlijk, maar het is voor ons niet echt makkelijk (misschien onmogelijk) te herleiden tot een account. Misschien via de user die dat IP heeft gebruikt ten tijde van de aanvraag.Op maandag 25 februari 2002 14:09 schreef Renegade het volgende:
[..]
Mwoach, ik had jullie er eigenlijk wel toe in staat geacht, dat wanneer iemand consequent wordt lastiggevallen met dat soort verzoeken, jullie wel een mailtje naar de ISP van de "stoorzender" zouden sturen.
Of zit ik nu heel erg verkeerd
Daarbij mag je je nog afvragen of er door de ISP op gereageerd wordt...
Ik vraag me af hoeveelste topic over dit paswoorden probleem het is vor jou,..Op maandag 25 februari 2002 14:19 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is voor ons niet echt makkelijk (misschien onmogelijk) te herleiden tot een account. Misschien via de user die dat IP heeft gebruikt ten tijde van de aanvraag.
Daarbij mag je je nog afvragen of er door de ISP op gereageerd wordt...
Dit komt toch best wel vaak voor of niet
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Daar kan ik wel inkomenOp maandag 25 februari 2002 14:19 schreef Grrrrrene een bevestiging op mijn vermoedens:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ja, redelijk vaak. Niet alleen in deze vorm, maar ook mensen onder wiens account gepost is. Dan moet via een IP search weer achterhaald worden welke user dat was en met dynamische IP's is zo goed als niet te werkenOp maandag 25 februari 2002 14:21 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveelste topic over dit paswoorden probleem het is vor jou,..
Dit komt toch best wel vaak voor of niet
Hmmm ja das minder,..Op maandag 25 februari 2002 14:29 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ja, redelijk vaak. Niet alleen in deze vorm, maar ook mensen onder wiens account gepost is. Dan moet via een IP search weer achterhaald worden welke user dat was en met dynamische IP's is zo goed als niet te werken
Komt het er ook op neer dat je iemand met een dyn ip niet kan bannen op IP?
Het is dus niet onmogelijk om onder een IP ban uit te komen
Wel een irritant werkje iig dusOp maandag 25 februari 2002 14:41 schreef Grrrrrene het volgende:
Nee, helaas niet. Zijn IP is nou eenmaal iedere keer dat hij inbelt weer anders. Gelukkig hebben we alle gratis email adressen op een banlist staan, dus je moet wel met een betaald email adres registreren met je clone. Hoewel...: er komen bijna dagelijks domeinen bij op die blacklist
Het is dus niet onmogelijk om onder een IP ban uit te komen
Das nummer 3 vandaag
Begint nu irritant te worden...
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
* BreadFan gokt dat deze beter op slot kanOp maandag 25 februari 2002 21:40 schreef Athos het volgende:
Zo net weer 1 gehad...
Das nummer 3 vandaag
Begint nu irritant te worden...
Omdat er nu mensen op een idee komen
* Schonhose wacht vol spanning af.