Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Hij is niet gekilled hoor --> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/416337Op maandag 25 februari 2002 13:52 schreef Tijgert het volgende:
Leuk dat mijn originele post gewoon wordt gekilled, heel stoer hoor modjes.
Zeg dan tenminste waarom...
Je hebt alleen een onderwerp gestart wat aan de HK criteria voldeed.
Nog ff de passage opgezocht:
Op vrijdag 22 februari 2002 16:48 schreef Negotiator het volgende:
[forum=4] >> Tweakers Huiskamer
Je dataverkeer is gewoon asociaal hoog waardoor de verbinding van anderen traag wordt, dat is toch duidelijk, gewoon niet elke dag een paar divxjes downloaden en dan is het probleem opgelost.
Gezeur altijd over die FUP, als je rustig aan doet dan kun je gewoon lekker leechen met pieken van 100 GB+.
Of heb je liever een limiet van 20 GB per maand? Nee d8 ik al, zeur dan niet zo.
Of heb je liever een limiet van 20 GB per maand? Nee d8 ik al, zeur dan niet zo.
sjees, vooral zo blijven zeiken, daar schiet je echt wat mee op. Als chello wil sluiten ze je af binnen 1 minuut, en daar sta je dan met je grote bekOp maandag 25 februari 2002 13:52 schreef Tijgert het volgende:
Anyway, voor de kijkers die niet weten waar dit over gaat, ik stond in de top 300 van UPC qua downloads.
Bellen en E-mailen ten spijt weigerde Abuse@chello.nl mij te woord te staan of ook maar enig andere reactie te geven dan dat ik te veel download.
Behalve dat ik dus nu hun E-mail adres OVERAL ga in vullen en HUN ga bedelven onder spam,wil ik hier even polsen welke andere mensen een zelfde dreig-mail gehad hebben.
Zijn er nog meer slachtoffers hier van de abuse van Chello?
En nee, daar begin je nix tegen, als chello je kwijt wil ben je zo weg, en rechtzaak/procederen/whatever... tja.. lees je AUP nog maar eens.. je mag met je chelloprodukt geen andere klanten lastig vallen, en door 100+ GB per maand te downen verstoor je de verbinding van andere mensen...
//spelvaut
I want to live forever, so far.. so good.
juist dit heb ik ook gezegd alleen in de andere topic van hem..volgens mij heb je wat achterstand in het ontwikkelen van bepaalde hersencellen..als je denkt dat je hier iets mee gaat opschieten..lees hun voorwaarden eens goed..ze missen jou 45euro echt niet per mnd,Op maandag 25 februari 2002 14:24 schreef Warbringer het volgende:
[..]
sjees, vooral zo blijven zeiken, daar schiet je echt wat mee op. Als chello wil sluiten ze je af binnen 1 minuut, en daar sta je dan met je grote bek
En nee, daar begin je nix tegen, als chello je kwijt wil ben je zo weg, en rechtzaak/procederen/whatever... tja.. lees je AUP nog maar eens.. je mag met je chelloprodukt geen andere klanten lastig vallen, en door 100+ GB per maand te downen verstoor je de verbinding van andere mensen...
//spelvaut
hups weg ben je van hun netwerk en lekker aan de 56K dan baal je ook weer als je naar die snelheid en kosten terug gaat..ik denk dat jij je volgens mij geweldig vindt dat je zoiets doet
Stoere actieOp maandag 25 februari 2002 13:52 schreef Tijgert het volgende:
Anyway, voor de kijkers die niet weten waar dit over gaat, ik stond in de top 300 van UPC qua downloads.
Bellen en E-mailen ten spijt weigerde Abuse@chello.nl mij te woord te staan of ook maar enig andere reactie te geven dan dat ik te veel download.
Behalve dat ik dus nu hun E-mail adres OVERAL ga in vullen en HUN ga bedelven onder spam,wil ik hier even polsen welke andere mensen een zelfde dreig-mail gehad hebben.
En wat denk je daarmee op te schieten?
Niet zo zielig doen, je bent zelf diegene die fout zit en je benadeelt er nog anderen mee ook!
Minderen met downen of je bent binnenkort gewoon permanent offline.
I rest my case.
Minderen met downen of je bent binnenkort gewoon permanent offline.
I rest my case.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
onbeperkt internet == onbeperkt internet (waar ze mee adverteren), tenminste zo bekijk ik het. Ze moeten niet zeuren. Als je online bent is het toch logisch dat je data naar je toe trekt. Ik zit nu met 56K maar ik download ook altijd op volle snelheid
soms zelfs zo vol dat niemand me op msn kan bereiken, omdat de lijn vol zit 
Maargoed...die zeuren ook niet.
De ene gebruiker gebruikt wat meer dan de andere, het verschil moet er zijn vind ik
Als je onbeperkt internet aangeboden krijgt en je benut het niet goed...dan moet je dat zelf weten, ik zou het wel goed benutten in ieder geval
ik ken zat mensen die wel kabel hebben, maar die minder online zijn dan dat ze voor gewone lokale gesprekskosten kwijt waren geweest en nog meer mensen die minder online zijn/minder data-verkeer met hun 1,5 Mbit verbinding dan ik met m'n 56K doe...
Tsjah, ieder moet voor zichzelf weten wattie met z'n verbinding doet vind ik
Maargoed...die zeuren ook niet.
De ene gebruiker gebruikt wat meer dan de andere, het verschil moet er zijn vind ik
Als je onbeperkt internet aangeboden krijgt en je benut het niet goed...dan moet je dat zelf weten, ik zou het wel goed benutten in ieder geval
ik ken zat mensen die wel kabel hebben, maar die minder online zijn dan dat ze voor gewone lokale gesprekskosten kwijt waren geweest en nog meer mensen die minder online zijn/minder data-verkeer met hun 1,5 Mbit verbinding dan ik met m'n 56K doe...
Tsjah, ieder moet voor zichzelf weten wattie met z'n verbinding doet vind ik
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Waar tijgert zich aan irriteerd is het niet duidelijk zijn van UPC, ze zeggen wel leuk van je gaat te ver maar vertellen daar niet bij dat bij x gigibyte's heeft gedownload. Als ze nou gewoon zeggen van jongen doe rustig aan want 166 per maand is te veel dan valt er weing om over te zeuren. Nu komen ze aan met een vage redenering van een "top 300" die bij bij minder dataverkeer ook en lagere toelatingsdrempel zal krijgen.
Zoals al eerder geroepen werd:
Deze zal ik niet verplaatsen, omdat je je dan wellicht weer afvraagd waar je topic gebleven is, maar er gaat wel een slot op.
Je topic is dus niet gekilled, maar verplaatst naar de huiskamer, gezien het niveauOp vrijdag 22 februari 2002 16:48 schreef Negotiator het volgende:
[forum=4] >> Tweakers Huiskamer
Deze zal ik niet verplaatsen, omdat je je dan wellicht weer afvraagd waar je topic gebleven is, maar er gaat wel een slot op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()