Als ik me computer aanzet krijg ik meestal wel beeld, soms niet. Als ik vervolgens vanuit windows opnieuw opstart krijg ik geen beeld meer. Vanuit de bios setup hetzelfde verhaal, als ik dan op reset ros geeft ie wel weer beeld. Ik kan me TV uitgang van de videokaart ook niet gebruiken, want na een tijdje loopt ie vast. Ik heb een Athlon XP op een Asus A7M266, met een GeForce 2 MX 200. De videokaart is origineel passief gekoeld, maar ik heb er een koelvinnetje op gezet. De processor word stressed iets van 48 graden celsius. Ik heb het vage vermoeden dat me videokaart kapot is, maar misschien dat iemand dit probleem ook heeft/had, en een oplossing weet.
Check je monitor stekkertjes eens. De stekkers achter in je monitor, de stekker die in je videokaart gaan en de stekker die in het stopkontact gaan (als dit bij jouw het geval is).
En probeer je monitor eens op andere pc.
Ik had dit probleem ooit ook bleek gewoon dat stekkers die in mijn monitor zaten niet meer helemaal waren wat ze moesten zijn.
Ik had dit probleem ooit ook bleek gewoon dat stekkers die in mijn monitor zaten niet meer helemaal waren wat ze moesten zijn.
Signature
Werkt nie. Op me notebook werkt de monitor wel goedOp maandag 25 februari 2002 15:39 schreef NukeZz het volgende:
Check je monitor stekkertjes eens. De stekkers achter in je monitor, de stekker die in je videokaart gaan en de stekker die in het stopkontact gaan (als dit bij jouw het geval is).