Niet op lame te doen, maar ik ben ondertussen zo wanhopig, dat alleen al van een gerucht over nieuwe flatfee aanbieders, mijn dag opvrolijkt. Alle creatievelingen mogen aub de mond houden
. Mijn vraag is dus: Zit er uberhaupt nog flatfee aan te komen????
Tjaa, er is toch al sprake van flatfee? Niet zoals Superweb toen, maar met Wanadoo en Friaco heb je toch hele aardige alternatieven!
En 't schijnt dat Superweb ook nog ooit eens terugkomt, maar daar wordt al zolang over gesproken dat ik d'r helemaal nix meer van geloof...
En 't schijnt dat Superweb ook nog ooit eens terugkomt, maar daar wordt al zolang over gesproken dat ik d'r helemaal nix meer van geloof...
Ja ik zou ook wel graag flatfee willen maar met dingen zoals wanadoo en friaco kan je alleen s'avonds en in het weekend en als je iets als demon neemt ben je meteen 600 gulden kwijt. Je hebt ook nog @work maar dat schijnt ook niet helemaal te werken zoals het hoort
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Er is toch allang flatfee?
Met Friaco kan je voor EUR 30 zoveel internetten als je wil tussen 18:00 en 08:00 plus het HELE weekend. Alleen voor overdag tussen 08:00 en 18:00 zul je je dan moeten inhouden, maar aangezien de meesten van ons voor het grootste gedeelte van die tijd werken of op school zitten kan dat geen probleem zijn....
http://www.friaco.nl
edit: Als je voor EUR 130 ook nog eens officenet van Friaco erbij neemt ben je voor EUR 160 per maand helemaal klaar.
Je kunt ook een combinatie nemen van Wanadoo, Zonnet en Friaco ofzo.... betaal je 3 keer 30 Euro ofzo, en kun je vrijwel de gehele dag internetten. Alleen zo af en toe re-connecten.
Met Friaco kan je voor EUR 30 zoveel internetten als je wil tussen 18:00 en 08:00 plus het HELE weekend. Alleen voor overdag tussen 08:00 en 18:00 zul je je dan moeten inhouden, maar aangezien de meesten van ons voor het grootste gedeelte van die tijd werken of op school zitten kan dat geen probleem zijn....
http://www.friaco.nl
edit: Als je voor EUR 130 ook nog eens officenet van Friaco erbij neemt ben je voor EUR 160 per maand helemaal klaar.
Je kunt ook een combinatie nemen van Wanadoo, Zonnet en Friaco ofzo.... betaal je 3 keer 30 Euro ofzo, en kun je vrijwel de gehele dag internetten. Alleen zo af en toe re-connecten.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Op maandag 25 februari 2002 15:54 schreef polaris het volgende:
Kabelinternet is flatfee, snel, en maar iets van E 40 per maand. Waarom neem je dat niet?
als je bekenden hebt die WEl een breedband aanseluiting hebben + ook aan DEZELFDE tel.centrale zitten aangesloten, is het vrij makkelijk.
Zitten ze op een andere centrale, dan is het duurder)
Vraag bij de KPN een HUURLIJN tussen jou locatie en het adres van deze mensen. Dit kost +/- €25 per maand.
(Als hij aan dezelfde centrale zit)
Zet bij "je partners" een 486 oid neer, als router. Plug hier een modem in, en dit modem koppel je aan de huurlijn.
Als de ruoter dan ook aan het ADSL/Cabel internet hangt van je partner, kun je dan voor €25 internetten @ 56k...24/7...
Vraag bij de KPN een HUURLIJN tussen jou locatie en het adres van deze mensen. Dit kost +/- €25 per maand.
Zet bij "je partners" een 486 oid neer, als router. Plug hier een modem in, en dit modem koppel je aan de huurlijn.
Als de ruoter dan ook aan het ADSL/Cabel internet hangt van je partner, kun je dan voor €25 internetten @ 56k...24/7...
zucht die centra zal wel niet adsl geschikt zijn heOp maandag 25 februari 2002 19:07 schreef Cutebritney het volgende:
als je bekenden hebt die WEl een breedband aanseluiting hebben + ook aan DEZELFDE tel.centrale zitten aangesloten, is het vrij makkelijk.
en waarom niet?Op maandag 25 februari 2002 19:13 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
zucht die centra zal wel niet adsl geschikt zijn he
Mischien woont de topicstarter wel verder dan 3KM van de centrale --> geen adsl mogelijk
Of mischien kabel.....
[edit]
desnoods een paar centrales verder...dan gaan de prijzen wel iets omhoog, maar alsnog goedkoper dan die €160 voor flat-fee
Met een beetje mazzel (of goede contacten met KPNOp maandag 25 februari 2002 19:14 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
en waarom niet?
Mischien woont de topicstarter wel verder dan 3KM van de centrale --> geen adsl mogelijk
Of mischien kabel.....
[edit]
desnoods een paar centrales verder...dan gaan de prijzen wel iets omhoog, maar alsnog goedkoper dan die €160 voor flat-fee
Verwijderd
Jeetje wat ben jij een eikel!Op maandag 25 februari 2002 15:54 schreef polaris het volgende:
Kabelinternet is flatfee, snel, en maar iets van E 40 per maand. Waarom neem je dat niet?
[mod break]
Als iemand een lompe opmerking maakt hoef je hem nog niet uit te schelden hoor.
Dat gaat je niet lukken, omdat de lijn Fysiek niet compleet is. Halverwege, in de KPN centrale, zal hij worden losgekoppeld, en over een ander systeem verdergaan. Dan kun je een hogere snelheid dan 65/64 k wel vergeten...Op maandag 25 februari 2002 19:22 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel (of goede contacten met KPN) kun je zelfs 2 mbit over een huurlijntje doen, als KPN de filters niet aanzet
werkt niet !!! kpn heeft spraak filters op die goedkopere lijnen !Op maandag 25 februari 2002 19:07 schreef Cutebritney het volgende:
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Stevige flame, en nog ongemotiveerd ook. Kun je je misschien iets beschaafder uitdrukken en zeggen waarom mijn idee zo slecht is?Op maandag 25 februari 2002 21:49 schreef canalplus het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een eikel!
Verwijderd
Omdat het (voor mij iig) toch wel overduidelijk is dat hij geen cable/ADSL kan krijgen... En dan ben je er niet zo blij mee als iemand dat nog eens lekker in komt wrijven...
Omdat iemand die naar flatfee vraagt meestal niet de beschikking heeft over breedband.Op dinsdag 26 februari 2002 07:40 schreef polaris het volgende:
[..]
Stevige flame, en nog ongemotiveerd ook. Kun je je misschien iets beschaafder uitdrukken en zeggen waarom mijn idee zo slecht is?
Is dit een poging om lollig te zijn of snap je het écht niet? Als het het eerste is: poging mislukt, als het het tweede is: tsja...Op maandag 25 februari 2002 15:54 schreef polaris het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Het kan wel, met een analoge lijn en een paar DSL-modems. Moet KPN natuurlijk wel even die filters eraf halenOp maandag 25 februari 2002 21:52 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, omdat de lijn Fysiek niet compleet is. Halverwege, in de KPN centrale, zal hij worden losgekoppeld, en over een ander systeem verdergaan. Dan kun je een hogere snelheid dan 65/64 k wel vergeten...
Laat hij dat er dan bijzeggen in zijn openingspost. Dat maakt het wat duidelijker. En flatfee via telefoon zal wel niet gladjes lopen. Is iedereen het fiasco van Superweb al vergeten?Op dinsdag 26 februari 2002 08:09 schreef Networx het volgende:
Omdat het (voor mij iig) toch wel overduidelijk is dat hij geen cable/ADSL kan krijgen... En dan ben je er niet zo blij mee als iemand dat nog eens lekker in komt wrijven...
Verwijderd
Waarom moet hij dat erbij zeggen dan? Hij zegt toch duidelijk dat hij geïnteresseerd is in flatfee, dan kun je zelf wel bedenken dat dit om inbel-flatfee gaat.
nou met superweb was niks mis alleen met de mensen die ervan gebruikte.Op dinsdag 26 februari 2002 09:41 schreef polaris het volgende:
[..]
Laat hij dat er dan bijzeggen in zijn openingspost. Dat maakt het wat duidelijker. En flatfee via telefoon zal wel niet gladjes lopen. Is iedereen het fiasco van Superweb al vergeten?
Ach, laten we maar aannemen dat hij het er beter bij had kunnen zetten en ik wat beter had moeten nadenken. En hiermee wil ik dan graag de discussie sluiten, want ik ben hier niet gekomen voor flamewars.Op dinsdag 26 februari 2002 09:45 schreef johnny appleseed het volgende:
Waarom moet hij dat erbij zeggen dan? Hij zegt toch duidelijk dat hij geïnteresseerd is in flatfee, dan kun je zelf wel bedenken dat dit om inbel-flatfee gaat.
hij had het er niet bij hoeven zetten omdat het zo duidelijk is wat. hoe dom ben je nou als je dan kabel gaat roepen?Op dinsdag 26 februari 2002 10:32 schreef polaris het volgende:
[..]
Ach, laten we maar aannemen dat hij het er beter bij had kunnen zetten en ik wat beter had moeten nadenken. En hiermee wil ik dan graag de discussie sluiten, want ik ben hier niet gekomen voor flamewars.
Verwijderd
Beetje dom van je Polaris.
Het is toch wel duidelijk dat als iemand ADSL of kabel kan krijgen hij niet naar een 24/7 telefoon-internetverbinding gaat vragen.
Beetje dom? erg dom!
Het is toch wel duidelijk dat als iemand ADSL of kabel kan krijgen hij niet naar een 24/7 telefoon-internetverbinding gaat vragen.
Beetje dom? erg dom!
Verwijderd
Om maar weer eens een on-topic reactie te geven:
Wanadoo Hometime is voor mij wel een relaxte flat-fee aanbieder (gelukkig heb ik er nog ISDN voor, als je je nu inschrijft kan dat alleen nog met analoog).
Friaco heb ik niet, maar is net zoiets als Wanadoo. Zul je ff een topic voor moeten zoeken waarin daar wat over wordt gezegt.
Enne, voor zover ik weet zijn dat de enige twee die een beetje fatsoenlijk zijn. Maar ik kan het natuurlijk mishebben
BTW: Als iemand nog een provider weet waar 24/7 flatfee aangeboden wordt... hou ik me aanbevolen
[mits de prijs niet te hoog is, uiteraard]
Wanadoo Hometime is voor mij wel een relaxte flat-fee aanbieder (gelukkig heb ik er nog ISDN voor, als je je nu inschrijft kan dat alleen nog met analoog).
Friaco heb ik niet, maar is net zoiets als Wanadoo. Zul je ff een topic voor moeten zoeken waarin daar wat over wordt gezegt.
Enne, voor zover ik weet zijn dat de enige twee die een beetje fatsoenlijk zijn. Maar ik kan het natuurlijk mishebben
BTW: Als iemand nog een provider weet waar 24/7 flatfee aangeboden wordt... hou ik me aanbevolen
Verwijderd
Ik denk niet dat t zal lukken, dan moet je flink bij betalen.Op dinsdag 26 februari 2002 08:42 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Het kan wel, met een analoge lijn en een paar DSL-modems. Moet KPN natuurlijk wel even die filters eraf halen
Ik heb op het moment Hometime en ik moet zeggen dat het goed werkt ik ben een zeer tevreden klant.... Maar toch, het idee dat je 'smiddags niet op het net kunt zonder tikken(terwijl dit juist de uren zijn dat ik er vaak tijd voor heb)stoort me verschrikkelijk. Nu ben ik ook weer zo'n Hollander dat ik geen zin heb om meteen 400 piek te dokken voor een isdn 24/7. Ik snap het niet echt, met een markt waarin 100.000den (!!!) klanten gewoon te springen staan is er niemand, die voor een betaalbare prijs deze dienst wil leveren... Ik zou er best wel zo'n 150 gulden per maand voor over hebben, de snelheid is helemaal niet zo belangrijk... Moet ik dan, door het gebrek aan aanbieders vrezen dat het er nooit van zal komen????
ps. of zijn aanbieders gewoon bang om de volgende superweb te worden???
ps.2 en nee, kabel/Adsl is NIET MOGELIJK waar ik woon
ps.3 met een gecontroleerde klantenstroom moet het toch best kunnen dat flatfee??
ps. of zijn aanbieders gewoon bang om de volgende superweb te worden???
ps.2 en nee, kabel/Adsl is NIET MOGELIJK waar ik woon
ps.3 met een gecontroleerde klantenstroom moet het toch best kunnen dat flatfee??
Hometime is géén flatfee, overdag (door de week) betaal je nog steeds telefoontikken.... allleen 's weekends en 's avonds is het gratis.Wanadoo Hometime is voor mij wel een relaxte flat-fee aanbieder (gelukkig heb ik er nog ISDN voor, als je je nu inschrijft kan dat alleen nog met analoog).
Toch bevalt het idd prima, heb het ook, ook met ISDN
Virussen? Scan ze hier!
Das dus in die uren flatfee.Op woensdag 27 februari 2002 07:57 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hometime is géén flatfee, overdag (door de week) betaal je nog steeds telefoontikken.... allleen 's weekends en 's avonds is het gratis.
Toch bevalt het idd prima, heb het ook, ook met ISDN
Verwijderd
Dat kan ook, ik heb ff gecheckt, maar kan zo 4 mensen vinden die kabelinet via chello hebben, en die op dezelfde telefooncentrale als mij zittenOp maandag 25 februari 2002 19:07 schreef Cutebritney het volgende:
Verwijderd
Enne, waar heb je gezien dat het 50 euro kost, als ze op dezelfde centrale zitten? Als ik op de site van KPn kijk, kost het toch minimaal 90 euro vast, en dan nog 5 euro per kilometer ofzo. Want voor 50 euro per maand, neem ik meteen een huurlijntje naar m'n oom met chello, op dezelfde nummercentrale
.
http://easy.to/kpn_centralesOp woensdag 27 februari 2002 13:40 schreef SySasZ het volgende:
Enne, waar heb je gezien dat het 50 euro kost, als ze op dezelfde centrale zitten? Als ik op de site van KPn kijk, kost het toch minimaal 90 euro vast, en dan nog 5 euro per kilometer ofzo. Want voor 50 euro per maand, neem ik meteen een huurlijntje naar m'n oom met chello, op dezelfde nummercentrale.
Daar staat/stond een programma waarmee je de afstanden+prijzen kan berekenen....maar momenteel is de site offline geloof ik
Een huurlijn is een EXTRA lijn, tussen 2 locaties. Deze wordt dus NIEUW aangesloten, maar je kunt er dus NIET mee bellen.Op woensdag 27 februari 2002 13:30 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik heb ff gecheckt, maar kan zo 4 mensen vinden die kabelinet via chello hebben, en die op dezelfde telefooncentrale als mij zitten. Maare, ik neem aan dat bij diegenen dan ook constant 1 telefoonlijn bezet is? Aan mijn kant is dat geen probleem, ik heb toch ISDN, maar aan de kant van degenen met chello, weet ik niet of ze 24.7 een tellijn willen opofferen
.
(nouja, alleen naar de andere kant van de lijn
Als je aan beide kanten een modem zet, kunnen de modems dus met elkaar "babbelen" en kun je dus internetten als aan de "andere" kan het modem met chello oid is verbonden
Ik weet overgins niet of het ook met 2 isdn modems werkt, denk het eigenlijk niet. En een modern modem is ookwel relaxt, want anders zal eht alsnog traag gaan.
1 modem zal dus moeten zenden, het probleem daarmee is, dat bij een v90 modem de max van het zenden/uploaden op 33K ligt. Dit betekend dus dat je met max 33k zou kunnen internetten aan de andee kant...
maar ik geloof dat de nieuwere modems v92 ofzow ook sneller konden...
Overgins heb ik dit hele idee NIET in de practijk geprobeerd, ik kan dus ookniet 100% garanderen dat het gaat werken. Maar dat zullen ze je in een KPN winkel oid wel kunnen vertellen
Verwijderd
hou nog 2 of 3 weken vol en je kan kiezen bij welke provider je flat free neemt. meer kan ik nu niet zeggen
Verwijderd
je moet geen grapjes makenOp woensdag 27 februari 2002 18:31 schreef dot_goeroe het volgende:
hou nog 2 of 3 weken vol en je kan kiezen bij welke provider je flat free neemt. meer kan ik nu niet zeggen
Gaat KPN iets introduceren ofzow?Op woensdag 27 februari 2002 18:31 schreef dot_goeroe het volgende:
Verwijderd
Hm die site is weer up gelukkig
.
FF checken dan maar.
Zit nu met Friaco, werkt op zich perfect (had hiervoor click en dial van wish). Maarja, na 18.00 uur pas
.
FF checken dan maar.
Zit nu met Friaco, werkt op zich perfect (had hiervoor click en dial van wish). Maarja, na 18.00 uur pas
help, trap er toch niet in! dat soort mensne lullen uit hun nek!Op woensdag 27 februari 2002 18:34 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Gaat KPN iets introduceren ofzow?![]()
okeOp woensdag 27 februari 2002 19:48 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
help, trap er toch niet in! dat soort mensne lullen uit hun nek!
tja, vroeger kon je hier op GoT mensen nog geloven als ze zulksoort uitspraken deden
goede oude tijd inderdaadOp woensdag 27 februari 2002 19:51 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
oke
tja, vroeger kon je hier op GoT mensen nog geloven als ze zulksoort uitspraken deden
Ik weet dat je uit je nek lult, maar je maakt me toch nieuwsgierig....heb je niet nog een beetje info??? Gewoon voor de fun...Op woensdag 27 februari 2002 18:31 schreef dot_goeroe het volgende:
|:(|:(|:(|:(|:(|:(Op woensdag 27 februari 2002 20:33 schreef Sebje het volgende:
[..]
Ik weet dat je uit je nek lult, maar je maakt me toch nieuwsgierig....heb je niet nog een beetje info??? Gewoon voor de fun...
Verwijderd
Wij modem/ISDN'ers dromen gewoon van een 24/7 verbinding zonder teltikken
.
edit:
En een beetje betaalbaar dan he
En een beetje betaalbaar dan he
Pagina: 1