Toon posts:

Resizen explorer window Javascript (html?))

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit met een probleem, ik wil graag dat mijn mainwindow niet gerezised kan worden als ik de pagina laad. Heb al wel een paar internet pagina's gevonden (ook hier op GoT, maar die hebben het alleen over popups en het aanpassen van die codes lukt me niet helemaal (ken java niet zo).
Deze vraag zou al wel mieters vaak gesteld zijn en ik heb niet goed gezocht denk ik, maar in ieder geval bedankt.

Nog ff snel 1 ding tussendoor, weet iemand echt een mieters goede page waar ik hulp over verschillende talen kan vinden, zoals ASP, Javascript, DELPHI? Nogmaals bedankt

Verwijderd

[antwoord]
Je kunt een onrezize event gebruiken. Van tevoren even de afmetingen in een variablen vastleggen, en bij het onresize event resizen naar die afmetingen.

Je kunt ook een popup openen met door jou opgegeven maten, die niet te resizen is.

[mening]
Niet doen. Als webdesigner kun je alles vertellen over de inhoud, maar van de vensters van je bezoeker moet je afblijven. Geen popups, geen rechtermuisknop dingetjes, geen restricties opleggen.

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Bedankt voor je mening, ik geef je geen ongelijk. Maar in dit geval is het voor mensen op school en heb ff zin dat ze echt alles lezen en niet gaan kutten met de page :).

Zeur ff weer verder, met welk (gratis)programma kan ik goed java/asp script maken, wat adviseren jullie mij.

Verwijderd

NotePad? :)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Javascript hoort in W&G, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er daar erg blij van worden omdat dit al vaak aan de orde is gekomen. Ik zet hem dus maar op slot. Raadpleeg de faq voor links naar goede sites, zoek eens op Google of uiteraard in de GoT search :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.