Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Kan dell niet de vorige eigenaar voor je contacteren, zodat je met hem af kan spreken voor reparatie. Zo niet wordt het lastig om iemand te vinden die dat kan.
THIJZEL: Leuke onbeschofte verdachtmaking, kloothommel. Is nog steeds een geldige gekochte laptop met TAG, alleen 2e hands, probleem daarmee?
-ET- : Nee, dat willen ze niet.. ik moet het zelf doen want "U heeft hem toch gekocht van iemand?"
Blijkbaar begrijpen ze niet dat ik die persoon niet meer kan bereiken ook al zeg ik het in gewoon Nederlandsch.
"Sorry meneer, dat kunnen wij niet doen".
-ET- : Nee, dat willen ze niet.. ik moet het zelf doen want "U heeft hem toch gekocht van iemand?"
Blijkbaar begrijpen ze niet dat ik die persoon niet meer kan bereiken ook al zeg ik het in gewoon Nederlandsch.
"Sorry meneer, dat kunnen wij niet doen".
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Niet gaan overdrijven he... Je zou niet de eerste zijn die vroeg hoe een gejatte laptop weer aan de praat te krijgen.
Je kan het proberen bij een willekeurige kleine winkel. Maar ik ben bang dat het al snel meer kost dan dat je kwijt wilt.
Je kan het proberen bij een willekeurige kleine winkel. Maar ik ben bang dat het al snel meer kost dan dat je kwijt wilt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)