Toon posts:

modem hangt telkens op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik inbel naar internet wordt de verbinding na een aantal minuten verbroken. Dit kan zijn na 1 min of 5 min of 20 min. Errug vaag. Hoe is dit mogelijk.

De modem is een safeway modem met motorola chipset SM56. Stuurprogramma`s e.d. zijn goed geinstalleerd. De computer is een Cyrix 300 Mhz MMX. 32 mb ram enz.

??????????

Verwijderd

Is dat misschien omdat je een tijdje non-actief bent op internet. Je hebt namelijk een optie dat ie ophangt na b.v. 5 mins inactivity.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben gewoon actief maar opeens ontvangt die geen data meer en habgt ie op....

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je ISP vaag??

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Wat valt er precies in te stellen aan ISP? Ik heb gewoon de drivers bij motorola gedownload. En in windows 98 de drivers geinstalleerd.

Verwijderd

hehe ... ISP is Internet Service Provider ...

Verwijderd

Ik had vroeger hetzelfde probleem, bij mij lag het aan een rot stuk telefoonkabel onder de vloer.
Is toen vanuit de PTTcentrale gemeten en door hun vervangen.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

(jarig!)
Bij geadvanceerd van internet opties bij verbindingen in IE (snappie et nog :P ) Kan je instellen na hoeveel minuten niet gebruikt te zijn hij moet ophangen.

Tsjek dat is ,..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
het ligt niet aan de actieve verbinding die staat gewoon op 20 min. En daarbij ben ik gewoon actief.

ik zal eens een andere telefoonkabel te proberen.

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Je kan als het goed is ook de snelheid van het modem instellen. Als je de snelheid te hoog hebt staan en de ISP (Internet Service Provider) of KPN haalt deze snelheid niet dan verbreekt ie de verbinding.
Stel deze dus lager in.
Pagina: 1