Toon posts:

Even wat advies nodig...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen, maar daarbij heb ik uiteraard raad/advies nodig van de tweakende medemens. *D

Kheb een 17" monitor waar alle visuele dingetjes op getoverd worden, maar nog een brakkig kaartje. Kwil straks huidige games lekker vloeiend kunnen spelen op een res. van 1024x768, maar ook toekomstige games moeten nog aardig goed kunnen draaien.

Bovendien moet de kaart beschikken over een TV-out, zodat ik m'n TV ook nog wat branduurtjes kan bezorgen.

Wat is volgens jullie een geschikte kaart voor mijn, toch wel redelijke beperkte, eisen?! :?

Alvast bedankt,
WW

Verwijderd

Het is maar wat je bedoeld met in de toekomst, en wat voor processor je hebt, en wat je budget is.

Het je een P2, is een Voodoo5 ofzo aan te raden, bij een P3/athlon zou ik een GF2-variant nemen, en voor XP/P4's, zou ik een Radeon8500 nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik nog een gare bak, maar hoop straks een XP 1800 te hebben. Budget is niet al te groot... heb een prijs tussen de 200 en 250 Euro in m'n koppie.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Als dat je budget is zou ik nog even wachten op de GF4 Ti4200. Hij zou namelijk ongeveer 200 euro moeten gaan kosten. En een XP 1800 moet hem wel bij kunnen houden. Je zal dan alleen nog even twee maandjes moeten wachten.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#welkevk

en een duidelijke topictitel nemen volgende keer.

Dit topic is gesloten.