Toon posts:

[idee] DPC niet meer op Frontpage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij op dat op de Hitparades altijd relatief weinig reacties komen. Ik persoonlijk vind het ook niet interessant en ook geen nieuws, maar ik doe dan ook niet mee met de koeien. De mensen die wel meedoen vinden het waarschijnlijk wel interessant, maar hoeveel procent van de Frontpagebezoekers is dit?

Is het mischien een idee om de uitslagen e.d. in het DPC-forum hier te plaatsen?

/edit: een keer "vind" te veel.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Alle dag uitslagen staan dagelijks ook al hier op GoT :)
sub forum DPC
Juist omdat er best wel veel tweakers een koetje draaien, staat er om de zoveel dagen een van de DPCH op de FP.

:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is historisch zo gegroeid om leden te werven, mensen nieuwsgierig te maken etc. :). Erg boeiend vind ik ze zelf ook niet, maar ach, je hoeft ook niet alles te lezen natuurlijk.

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op maandag 25 februari 2002 12:44 schreef Wouter Tinus het volgende:
Het is historisch zo gegroeid om leden te werven, mensen nieuwsgierig te maken etc. :). Erg boeiend vind ik ze zelf ook niet, maar ach, je hoeft ook niet alles te lezen natuurlijk.
hm ach ECCp wil wel lekker spannend :P die volg ik zeker wel als die op de FP verschijnt.
komt waarschijnlijk omdat ik daar actief in mee doe
:+

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Ok, voor zover weer mijn idee. Het zal idd wel een beetje bij t.net horen.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ik vind het ook niet echt tussen de nieuwsposts thuishoren eigenlijk. Is een andere plek een optie? (shorts, of ergens aan de linkerkant?)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Topicstarter
Misschien bij /etc? Of een apart kopje bij het nieuws-uitschuifmenuutje in de bovenbalk? Dan kan je in die afdeling meteen alle uitslagen e.d. kwijt.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op maandag 25 februari 2002 16:11 schreef Vinnio het volgende:
Misschien bij /etc? Of een apart kopje bij het nieuws-uitschuifmenuutje in de bovenbalk? Dan kan je in die afdeling meteen alle uitslagen e.d. kwijt.
Ben ik vóór.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Persoonlijk erger ik me ook aan het feit dat het op de frontpage staat. De nieuwswaarde is niet hoog, reacties (van nivo) zijn er nauwelijks.

Een aparte kolom bij /etc lijkt mij ook een goed idee. Dan kan je per dag meteen voor alle verschillende DPC teams een linkje maken, met bijvoorbeeld de titel van de kolom gelinkt naar het GoT subforum.

TweakBlog

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op maandag 25 februari 2002 18:32 schreef Ruudjah het volgende:
Persoonlijk erger ik me ook aan het feit dat het op de frontpage staat. De nieuwswaarde is niet hoog, reacties (van nivo) zijn er nauwelijks.

Een aparte kolom bij /etc lijkt mij ook een goed idee. Dan kan je per dag meteen voor alle verschillende DPC teams een linkje maken, met bijvoorbeeld de titel van de kolom gelinkt naar het GoT subforum.
agreed

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Die DPCH's staan er om leden aan te trekken voor DPC, als deze ergens anders worden geplaatst zullen ze minder opvallen en heeft het weinig nog nut ze op de FP te plaatsen.
Pagina: 1