Hallo.
Ik heb al een half jaar een oude pc draaien als server..
het is een intel celeron 333mhz met een intel mobo.
Hij heeft het altijd perfect gedaan tot vannochtend.
De processor word gekoeld door 2 van die harde schijf coolertjes.. Dit is koel genoeg maar de trilden hartstikke .. dus gaf herrie.. Nou haalde ik dus de kap van de pc eraf en stopte een stukke papier tussen die fans om het trillen te laten stoppen.
Ik loop hierna terug naar mn kamer en internet deed het niet meer. dus ik druk bij de server op RESET.. Maar niks gebeurde.. daarna pakte ik mn monitor en sloot die erop aan.. Maar bij het opstarten gebeurd er totaal NIKS. Fans gaan draaien + hd draait.. Maar geen piep helemaal niks
dit heb ik gedaan:
- 3d kaart verwisseld
- voeding verwisseld
Kan iemand me helpen? of is mn mobootje dood?
..
Ik heb al een half jaar een oude pc draaien als server..
het is een intel celeron 333mhz met een intel mobo.
Hij heeft het altijd perfect gedaan tot vannochtend.
De processor word gekoeld door 2 van die harde schijf coolertjes.. Dit is koel genoeg maar de trilden hartstikke .. dus gaf herrie.. Nou haalde ik dus de kap van de pc eraf en stopte een stukke papier tussen die fans om het trillen te laten stoppen.
Ik loop hierna terug naar mn kamer en internet deed het niet meer. dus ik druk bij de server op RESET.. Maar niks gebeurde.. daarna pakte ik mn monitor en sloot die erop aan.. Maar bij het opstarten gebeurd er totaal NIKS. Fans gaan draaien + hd draait.. Maar geen piep helemaal niks
dit heb ik gedaan:
- 3d kaart verwisseld
- voeding verwisseld
Kan iemand me helpen? of is mn mobootje dood?