BSOD in XP bij gebruik netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een PIII op een Intel i815 moederbord. Verder zit er een 3Com netwerkkaart in en een GF2MX. Hierop staat WinXP.
Als we nu samen op het netwerk zitten en ik stuur hem een groot bestand (500MB), dan krijgt hij telkens een blauw scherm.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe dit verholpen kan worden?? :?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat staat er in de BSOD ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Net was het een foutmelding over Bad Pool Data, maar ik weet niet of het telkens deze foutmelding is.

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
We hebben nu Win2000 geinstalleerd en daar krijgen we het blauwe scherm niet :) Hoe zou het dan komen dat het wel in WinXP gebeurt? driver kwestie?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op maandag 25 februari 2002 12:19 schreef Sandermvdb het volgende:
We hebben nu Win2000 geinstalleerd en daar krijgen we het blauwe scherm niet :) Hoe zou het dan komen dat het wel in WinXP gebeurt? driver kwestie?
Je topic niet zo snel omhoog schoppen aub gebruik het edit knopje.

Zat je 3com nic in pci slot net onder het agp slot ?
Misschien zat ie geshared op een irq met een ander device. Sommige nic's durven dan wel eens lelijke dingen doen :)

Mijn realtek die ik voor i-net gebruik zit geshared op een irq met de pci to usb host controller maar werkt gewoon normaal ook al heb ik active usb devices. Maar soms willen die nics dan wel es voor BSOD en zo gaan zorgen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs